25 Haziran 2008 Çarşamba

Blogcu bozuldu, günler birikti...

Merhaba, ilk kez bir kere de açıldı blogcu:) Son zamanlarda fazla içmiş ayyaşlar gibi kafayı sıyırmıştı:) ve daha bunun gibi bir çok benzetme yapabilirim blogcunun hal-i pür melaline:) ; fakat henüz açılmadım, henüz sabah...
Tatilden geldiğimden beri doğru düzgün yazamadım, zaten doğru düzgün de yaşamadım. Ben çalışmaya, sıcağa hala alışamadım:(
Her zamanki gibi biriken günlerimi yazmaya dünden başlayalım, malum hatırlamam daha kolay oluyor. Artık diziler de yok nasıl günleri hatırlayacağım ben yaw:)
Dün akşam evdeydim:)
Bir önceki gün Elmas'ın ablası ve arkadaşım Rukiye'deydik Ayşe ve Elmas ile...
Pazar günü Elmas ve Saliha ile çay bahçesine gittik, oradan da Elmas'a...
Cumartesi günü komşum Figen,Hilal ve Gönül abla ile görüştüm gündüz:) Evcilik oynadık yine:) Gönül ablam taşınacak bu hafta , ona yardımcı olmayı çok istiyorduk ; fakat o buna yanaşmıyordu.Cumartesi günü zorla yardım ettim Gönül ablama, ve çok mutlu oldum tabi.
Akşam Sevin'in abisinin oğlunun sünnet düğününe davetliydim. İclal ile buluşup gittik. Sevin'ler Çerkez olduklarından adetleri bize göre çok değişik.Halk oyunları ekibinin gösterisinden sonra kendi hemşehrileri akordeon eşliğinde yöresel danslarını yaptılar. Bekar kızlar bir kenarda nazikçe alkış tutuyorlar, erkekler kızları seçip dansa davet ediyor, birlikte oynuyorlar , erkek eşlik ediyor kıza yerine bırakıyor, kız selam veriyor yerine geçerken.Diğer çift alıyor sahneyi:) Bildiğimiz dansa davetin gelişmiş ve kibar olanı işte:) Ama izlemesi çok zevkliydi. Yemek faslı bittikten sonra kalmanın bir anlamı yok diyerek kalktık :)) Şaka şaka araba yoktu, vasıtalarla zor olacak diye kalktık. Ama ikramın bitmesini bekledik kalkmak için:) O gece İcloş bende kaldı, geç saate kadar Nilü de oturduk.
Cuma günü İzmir'den gelen süt kardeşim ve kuzenim Ayşe'yi görmeye gittik teyzeme. Organizasyonu ben yapmıştım Türkiye maçını hesaba katmayarak, yapmaz olaydım:(. Nilü,Rukiye,Ülkü,Figen,Sevinç,Saliha,Engin,Mustafa,Eyüp ,Ayşe hepimiz teyzemdeydik. Düşünün bir de bunların çocukları var ve maç izlemeye çalışan erkekler:)... Son dakikalarda kadınlar da maç izlemeye kapılıp çığlık çığlığa bağırmaya başlayıp, ev savaş alanına dönüştüğünde çok pişman oldum birlikte toplanma fikrine. Eskisi gibi olalım istemiştik ama artık yavruların yavruları var:) Mümkün değil eskisi gibi olmak. Başım şişti, oturmamdan, konuşmamdan bişey anlamadım. Bir daha hepbirlikte biraraya gelmem dicem ama bugün de bizdeler aynı kadroya yakın kısmı, hatta daha fazlası:(
Perşembe günü Deniz, Elmas, Derya, Saliş toplandık, daha sonra Ortaköy' e gittik kumpir yemeye.
Salı ,Çarşamba evdeydim:)
Pazartesi günü Rukiye'deydik yine Elmas ile. Offff 3 gün haricinde hep gezmişim gene , ben de yazarken farkettim:) Bu yaz ben gezer dururum artık, kışın çok oturmuş gibi:) Yok yok gezmem sıcakta en güzel yer evi insanın:) Bilmiyorum ruh halime göre değişir aslında:) İşte böyle başını ağrıtırım bloğum, zırt pırt bozulma sen de
Birikmesin yazılarım ben de yorulmayım, sen de, okuyan da...
Kal bakalım sağlıcakla...

Hiç yorum yok: