31 Mart 2010 Çarşamba

İyi ki doğdun Eymen...



Merhaba , Perşembe günü bahsettiğim gibi kuzen Yasin ve gelin Ayşe'nin oğulları Eymen beyimizin doğum gününü kutladık. Çok kalabalık olduğumuz için tek tek isimleri sayamayacağım:) Eymen beyimiz çok şanslı , çağırılan herkes oradaydı. Cafe balonlarla süslemiş, harika mamalar hazırlanmış ve çok güzel bir pasta yaptırılmıştı. Yasin her kutlamamıza laf eder, "içkisiz kutlama mı" olur derdi bizlere:) Bu kez ben büyük sözüne tevbe ettirecek cinste onu sinir edip "bu ne yaaa içki yok bişey yok" diye tüm akşam takıldım kuzişime:)gelin Ayşe aslında kız Ayşe bizim için. Hem onu çok sevdiğimizden hem de ailesi şehir dışında olduğundan ona çok yakın hissediyoruz kendimizi. Eymen'in de halası değil teyzesiyiz bu sebepten:) Fakat ben ona takılmak için gelin Ayşe demeyi ihmal etmiyorum:) O napıyor "gelinim susayım,oturayım" mı diyor:) Malesef her lafa cevabı hazır:)) Mesela Ayşe'nin doğum gününde türkü söylenip durdu ya, e ben yabancı kalınca şarkılara her sessizlikte bi şiir okumayı teklif ettim:) Gelin Ayşe ne dese iyi:) "Saçmalama nevbahar abla,kendini alçaltma" gibi bir laf etti :) Bak bak bak lafa bak hele:)))

Canlarım benim öyle güzel bir aile oldunuz ki size bakıp çok mutlu oluyorum. İnşallah bu mutluluğunuz katlanarak devam eder bir ömür boyu. Eymenimiz , sağlıklı oluşu,başarıları ve mutluluğu ile sizi hep sevindirsin inş. Nice yaşgünlerini hep birlikte , sevinçle kutlamak ümidi ile...

3 yorum:

ANNEMİNELİ dedi ki...

Nice sağlıklı yaşlar diliyorum.Sevgi ve dostlukla kalın.......

Hamiyet dedi ki...

Ben de doğum gününü kutluyorum ve ailesiyle, sevdikleriyle birlikte uzun uzun ömürler diliyorum.

Ayşe geline söyle şiire laf etmesin hele ki sana hiç etmesin :)
Sevgiler şeker...

nevbahar01 dedi ki...

annemin eli teşk ederim. bloğuma sefa getirmişsin...
merci hamiyetciğim:) sen varken bana laf eden korksun valla:)
seni seviyorum...