19 Mart 2010 Cuma

Pervane Gönlüm...


Merhaba , 24 Şubat akşamı CRR'de düzenlenen Münip Utandı konserinden geç de olsa bahsetmek istiyorum:) Malum hayatıma dair iyi şeyleri atlamam:) Annem ile gittiğim konser tamamen eski eserlerden oluşmuştu:) Annem tanıtım broşürüne bakıp "sonunda bile hareketli bir şarkı yok" dediğinde çok güldüm. Sanırım hareketli parçaları duymaya ihtiyacı vardı:)

Utandı , konserde Hacı Faik Bey'den,Hafız Hüsnü Efendi'den, Tamburi Cemil Bey'den, Zekai Dede Efendi'den, Şevki Bey'den, Yesari Asım Arsoy'dan ve daha bir çok değerli güftekar ve bestekardan eserler icra etti. Hareketli parçalar olmasa da annem de, ben de çok memnun kaldık.

Yalnız şu espriyi yapmadan geçemeyeceğim:) Biliyorum iğrenç ama konseri anlatırken çevremdekilere yaptım siz de mahrum kalmayın:) Şimdi konserde bir ben, bir annem, bir Utandı'nın öğrencileri , bir de Azrail'in canlarını almadan son kez bir kıyak geçmek için toplayıp getirdiği teyze ve amcalar vardı:)))))))))))))Çok iğrencim yaaaaaaaaa:))))

Utandı'nın güzel sesi ve yorumu ile bizi mest eden şarkıları icra ettiği konser için emeği geçen herkesin emeğine sağlık, Utandı'nın da nefesine ve yüreğine...

Hiç yorum yok: