23 Mart 2010 Salı

Profesyonel...


Merhaba, geçtiğimiz hafta Salı günü yine İclal ile Küçük Sahne'de izlediğimiz Profesyonel adlı oyundan bahsetmeden önce hangi aklımla olduğunu hala çözemesem de iş çıkışı Cevahir Sahnesi'ne gidip biletimi istediğimde "başka bir sahnedeki oyuna bilet almayasınız" diyen görevlinin adeta beynimden kaynar su boşaltması ile aklım başıma geldi:) Çok az vakit kalmıştı, İclal doğru sahnedeydi:) Hemen metroya atladım ve Taksim'e doğru yola koyuldum:) Metro ile bir kaç dakikada Taksim'deydim ama malesef metrodan yukarı çıkmam 15 dakkayı buldu. Nasıl koştuğumu ve kan-ter içinde kaldığımı anlatmam güç:) 10 dakika gecikmeli de olsa , ulaştığımda iyi halimden olsagerek:) çok sessiz olmak kaydı ile oyuna aldılar beni görevliler. Puf üzerinde izlemek zorunda kalsam da bu denli hengameye değdiğini anlamış oldum oyunu izleyerek:) Oyuncular çok iyiydi, konu çok ilginçti. Güzeldi işte yaw, çok güzeldi:)

Devlet Tyatrosunun oyun hakkındaki kısa açıklaması şöyle:

Dünyaca ünlü Sırp yazar Duşan Kovaçevic, Yugoslavya’daki büyük dönüşümden önceki ve sonraki toplumsal-politik yaşamı, bir entelektüelin yaşamöyküsü içinde, karakomedi türünde ve ironik bir üslupla anlatıyor. 40 yaşlarında bir edebiyat adamı, bir sekreter ve bir gizli polisin süprizlerle dolu soluk soluğa izlenecek hikayesi.

Emeği geçenlere teşekkürü borç bilirim.Sevgiyle kalın...

4 yorum:

bir güzel çift dedi ki...

seni okudukça tiyatroya gidelim en kısa zamanda diyorum ama inan vakit bulamıyoruz.ama seni okuyarak gitmiş kadar oluyorum valla...

Z.M. dedi ki...

şükür sana kavuştum :)
şimdi buda nerden çıktı diyebilirsin,diğer bloğunu okuyup yorum yazamayınca bundan takip ederim diye düşünürken,bu adreside bir türlü hatırlayamadım,not ettiğim biyerlerdede bulamayınca,msn den sana sormayı denedim ama oralardada yoksun,
velhasıl garip bir tevafukla burdayım :)
inş. iyisindir şimdi diyecektimki aşağıda bronşit olduğunu okudum göz ucuyla,geçmiş olsun canım,inş. tekrar sağlığına kavuşursun,
bıraktığım gibi tiyatrolarda bulmak seni ne hoş bu arada :)
ayy özlemişim yorum yazmayı sana,
selam ve muhabbetle,a.e.ol..

Hamiyet dedi ki...

Kan ter içinde de olsa yetişmişsin ve seyredebilmişsin ya önemli olan bu ve anlattığına göre de değmiş ee daha ne olsun :)

Sudamlam dedi ki...

nihayet kaydettim bu blogu. öteki sinir ediyodu beni. yazıyosun yazyosun bi basıyosun hata diyo! :)) bir dolu yazmışın yine :))) ay takip edemiyom artık epeydir de girmediydim ya.. geçmiş olsun dedim gerç msn' de ama burda da diyeyim kayıt altında olsun :)) tuhaf oluyo böyle zaten konuşuyoruz ya msn'de. yazcak bişi kalmıyor yaw :)))