19 Mart 2010 Cuma

Günceme dair:)

Merhaba:) Bugün kaç kez dedim bu sözü yaw:) Yazdım da yazdım:) Ne çok birikmiş günlerim. Birikir tabi, bendeniz hasta oldum efendim:( Hem de astım bronşit:( Zaten bronşittim ,göya Doç. diye gittiğim doktorun verdiği ilaçlar iyi gelmeyince, ben de kendime dikkat etmeyince astım bronşite dönüştü. Allah zatureden saklasın:) Vel'hasıl-ı kelam 3 gün evde istirahat dönemini geçirdikten sonra kürkçü dükkanıma geldim:) İyi miyim? Eh işte:) İğneler ve diğer bir sürü ilacın elbet faydasını gördüm . Günlerime gelince...

Dün akşam İclal ile bahsettiğim üzre Çıkmaz Sokak adlı oyunu izledik. Göya bu ay etkinlik olmayacaktı hayatımızda. Sadece ders çalışacaktık, ki iki tiyatro aşığı olarak buna riayet edemedik:)

Çarşamba günü evdeydim. Günde iki kez iğne için dışarı çıkmamı saymıyorum:)

Salı günü de evdeydim ki akşam iğne dönüşü kızlar Gülay'daymış, aradılar bir kahve içimlik ben de onlara katıldım. Gülay'da Rukiş, Elmas, Deniz ve Saliha vardı.

Pazatesi günü önce doktordaydım, ardından da kuzen Rukiş'de istirahat ettim akşam iğne saatine kadar. Rukiş' de , Kübra ,Gülay, Asuş teyzem ve Fatma vardı. Akşam bizde Zübüş teyzem kaldı.

Pazar günü de evdeydim ki akşam Elmas, Deniz ve Ayşe geldi bize.

Cumartesi günü Zehra 'ya gittik Nilü ile. Zehradan da kuzenime gittik hastalandığından hastaneye götürdük onu. Akşama kadar hastanedeydik. Kuzeni hastanede bıraktık biz Rukiş'e döndük. Canım kuzişime acil şifalar diliyorum.Onu çok ama çok seviyorum. Kuzişimin hastalığından dolayı tüm aile oradaydı. Eniştem, babam, annem, teyzem, Mustafa ağabeyim, Nilü, Saliha ,Gülay, Figen, Zeynep de vardı o akşam.

Cuma akşamı Sema ile birlikte Töre adlı oyunu izledik Cevahir Sahnesi'nde.Tiyatro çıkışı da bir yere oturup fondü yedik ve muhabbet ettik:) Bu arada bol bol ders çalışmayı ihmal ettiğimi düşünmeyin:) Saliha'nın hışmından sonra bırakmıştım ders çalışmayı:( Sınav tarihi yaklaşınca son 3 haftada 5 kitap bitirdim. Tabi istediğim gibi çalışamasam da fena değilim:) İnş. sınavda da fena olmam, hatta çok iyi olurum:) Paso için başlamıştım okul hayatına :).Fakat öğrenciliği özlemiş miyim ne:) Not almalar, ezber yapmalar bayağ ciddiye aldım bu işi ben:) Hayırlısı bakalım:)

Sanırım Perşembe günü de evdeydim, hatırlamıyorum gerçi:) Şimdi hatırladım Hacer'lerdeydim Saliha ile birlikte:)). Neyse artık geçen günlerime dair notlarım bu kadar:) Sevgiyle kal günlükcağazım:))

1 yorum:

Hamiyet dedi ki...

Hii canım hastamı oldun sen ah şeker ah dikkat etmiyorsun kendine tam dayaklıksın valla.
Canım çok geçmiş olsun.
Bir daha iyi bak benim şekerime...
Sevgiler bitanem...