26 Kasım 2007 Pazartesi

İyi doğdun Fatmaaaaaaaa...

İyi ki doğdun Fatmacığım,iyi ki varsın ve iyi ki benim gibi bir arkadaşa sahipsin:) Ne mutlu sana; ki çok şanslısın :)

Şekerim benim doğum günü kutlamalarım bu şekilde, megalomanyakça yani:) Sen kaşındın “doğum günü,doğum günü dedin,başımın etini yedin; al sana doğum günü kutlaması ,muradına er” ay çok kafiyesiz bir kutlama mesajı oldu:)

Fatmacığım herkesin doğum gününü kutlarsın benimkini kutlamazsın diye sitem etti durdu.

Bilmiyordum ki doğum günü tarihini bilsem kutlamaz mıyım hiç.Ama artık biliyorum ve seve seve kutlarım.Şaka bir yana iyi ki doğdun canım arkadaşım ve iyi ki seninle lisede de olsa yollarımız kesişdi.Sen lise yıllarımda ve daha sonrasında dostluğunla, her zaman hayatımda değerli ve özel bir yere sahip oldun.Evlenip ABD’ye gitmen ,gözden ırak olman arkadaşlığımızda olumsuz hiçbir etki yapmadı.Nette de olsa görüşüyor irtibatımızı hiç kesmiyoruz. Net olmasaydı da mektuplaşırdık.Dostluğa önem veren her yolu bulur evvelallah.Fatmacığım Aralık ayında inşallah Türkiye’ye geleceksin ,5 Ocak ‘ta da Ayşe’de toplanacağız .O zaman doğum gününü yüzyüze de kutlarım.

Rabbim sana sağlıklı,huzurlu,ve birlikte geçireceğimiz hayırlı uzun bir ömür versin.

Nice senelere; sevgiyle…

1 yorum:

Adsız dedi ki...

fattosh
ahh cnm ya dogum gunleri kismina bakiyordum ne hos olmus herkesin dogum gunu kutlamasi var derken gecen yil benim icin yazidigini da gordum ve ben bi tesekkur bile etmemisim :( ya gormedim bile yada mesaji yazdim gelmedi :P
pastam cok sirinmis bu arada cok tesekkur ederim hem gecen yilki kutlaman icin hemde bu yil ki .. ilk tebrik edensin bu arada..