12 Kasım 2007 Pazartesi

:)))

Merhaba, Gene bir hafta başı:) Bir hafta sonum da geldi geçti:)Gene beklerim :) ne tatile doymayan biriyim di mi:)Açım ben açJ Herkese hayırlı haftalar diliyorum bu arada.

Cuma akşamı iş çıkışı akrabadan da öte olduğumuz Medişko’ya gittik.kızı Kamile annesine gitmiş bizi de çağırdı “illa gelin,göreyim “ diye.İyi oldu özlemişiz birbirimizi.Kamileler bizim çocukluk arkadaşımız,komşumuz; hatta akrabadan da öte yakınlığımız.Hiç kopmadık birbirimizden.Allah hiçbir zaman da koparmasın.

Salı günü Saliha ‘nın gece yarısı dişi tutunca kuziş Musti ile arkadaşımızın dişçi eşinin muayenehanesine gittik.Sağolsun tanıdık olunca gece yarısı açtı muayenehanesini bizim için.Malesef kurtaramadı dişini son raddeye gelmiş çekildi:( Hazır gitmişken biz de baktırdık dişlerimize Musti ile.İkimizde de işlemler vardı.Bu Cuma’ya randevu almıştık.Musti Saliha ile beni Medişko’dan aldı ve dişçiye gittik birlikte.Oradan da beni evime bıraktılar gelmişken de kahve içtiler bende:) Bu arada Musti’nin arkadaşı Berivan ile tanıştık.Tanıştığımıza da memnun olduk:)

Cumartesi bizim lise son grubu ile buluştum Fatih’de. Sevin,İclal,Ayşe Sümeyra ve Sema ile… Önce bir cafede toplandık,sonra da bir lokantaya gidip hem karnımızı doyurduk hem de uzun uzun sohbet ettik.Ayşe Sümeyra’dan çıkmıştı bu fikir.Ne iyi ettin de düşündğn toplanma işimizi Ayşeciğim,hepinizi çok özlemişim sağol var ol.Bidahaki buluşmaya kadar hoşça ve dostça kalın. Oradan ablama gittim yeğenlerimi çok özlemişim onlar da beni:) Ballarım benim sizi çok sevdiğimi söylemiş miydim:) Oradan da komşum Figen’e çıktım kahve içmeye, sabah da kahvaltıya çıkmıştım yazmayı unutmuşum:)

Pazar günüm gene dinlenerek geçti çoğu Pazar gününde yaptığım gibi.Bir ara Gönül ablacığım sağolsun kahvelerimizi de yapıp çıkmış.Biliyolar benim Türk kahvesi yapmadığımı ama içmeye bayıldığımı tabi:) Arkadaş açısından da ,komşu açısından da çok şanslı olduğumun farkındayım bu arada :)

Allah Allah neden bu kadar gülümsemişim ben bu yazıdaJ Şöyle bir baktım da her yere gülme işareti koymuşum.Aman aman iyi “maşallah” diyeyim de nazarım değmese.Keşke hep gülsem ne ala :) Aaaa yazmayı unutmuşum aslında ben çok sinir bozucu bir haber aldım Cuma günü ama Allah sabrını veriyor sanırım umduğumdan daha olgun karşıladım aldığım haberi. Yani çok sinirlendim o ayrı konu ama gene de iyiydim:) Ne olduğunu yazmıcam şimdilik.Nedense ben buraya olumsuzlukları yazmıyorum pek.Başkalarının okuduğunu bilmek mi kötü hadiseleri yazmamı engelliyor bilmiyorum.Ya da “zaten kötü olay unutayım hatırlamayım “diye mi yazmıyorum onu da bilmiyorum:) Bide ilerde Allah verir de bir çocuğum olursa onun bilmesini istemiyorum :)



Anlatmadığım gibi sıkıntılı günleri yaşamasam ne iyi olur di mi:) Sağlık olsun,ne olursa olsun hayırlı olsun.Nihayetinde şer bildiğimizde de hayır vardır.Amenna…

Her şeyde hayrı gören gözlere sahip olmak dileği ile…

Hiç yorum yok: