26 Kasım 2007 Pazartesi

Beyaz Melek...

“Beyaz Melek” e dair bir yorum da ben yapayım istedim:) Nette filme dair resim bakayım derken o kadar çok yorumla karşılaştım ki ben de eksik kalmayayayım dedim:) Bu yorumların çoğu olumlu yorumlar ki ,övgü dolu sözleri hak eden gerçekten etkileyici bir film olmuş. “Sanat insan içindir” sözünü savunan biri olarak konusu itibari ile işlenilmesi gereken bu önemli konuyu işlemekle çok hayırlı bir iş yapmış Mahsun Kırmızıgül. Öyle hayırlı bir iş ki bize insanlığımızı hatırlattı.Yaşlıları zaten çok seven ve büyükdedelerini ve büyükannelerini kaybetmişL biri olarak ;ve filmde işlenen olumlu örnek katagorisinde olduğunu düşünen biri olarak, olumsuz örnekleri de yakınen görmeyişimden inanasım gelmiyor bu tür insanların olabileceğine.Arkadaşlarımla defalarca huzur evine gitmeye niyetlenmiştik ve bir türlü kısmet olup gidememiştik. Gitsek bu kadar şaşırmazdım kimbilir:(

Konu güzeldi,oyuncular güzeldi,çok da güzel işlenmişti.Görsellik de harikaydı, gitmek istediğim yerlere yeni yerler ekledim bu filmle birlikte.Bazı sahnelerin daha uzun daha detaylı olmasını isterdim, ama malum 120 dakikaya ne kadar sığabilirse o kadar sığmış.

Mala Ağanın ölüm sahnesinde kısa süre önce vefat eden eşi de bulunmalıydı diye düşünmüştüm, ki kızkardeşimin de aynı şey aklına gelmiş.

En iyi reklam tavsiye edilendir.Bu film gişe rekorları kırar kesin.Bana tavsiye edip “tam senlik ,mutlaka gitmelisin” demişlerdi arkadaşlarım; ben de gitmeyenlere gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim . Ağlatan sahneler çoğunlukta fakat ben “babam ve oğlum”filminde daha çok ağlamıştım.Ruh halime bağlı oalbilir bu durum tabi bilemiyorum.Ağlamak değil anlamak mühim olan.

Mahsun Kırmızıgül’ün ve filme emek veren bütün herkesin ellerine,yüreklerine sağlık.Böyle bir filmi sinemamıza sundukları için herkese çok çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: