13 Kasım 2007 Salı

Takdir-i ilahi:)

Merhaba,Cumartesi çok sevindirici bir haber vermişti İcloş bana.Dün de haberin sahibi ile msn de yazıştım.Temmuz ayında ABD ye yolculadığımız Seyhancığım bebek bekliyormuş.Çok şaşırılan bir durumdu bu bizler için, biz de çok şaşırdık:) Seyhan 'ın bebekten önce yapacağı şeyler vardı çünkü. "İsteyerek mi,kaza mı" diye sorduğum absürt soruma tam Seyhanca bir cevap verdi beni mahcup ederek:) "ne isteyerek,ne kaza ile;takdir -i ilahi" dedi:) Süpersin Seyhan yaa...

Süper bir anne olacağına da adım gibi eminim. Öyle tatlı,öyle dolusun ki ;çocuğuna bu birikimleri sunacağını biliyor ve çocuğunun yerinde olmak istiyorum doğrusu:) Sanatçı bir annenin çocuğu olmak büyük şans doğrusu.Enişte beyden de şüphem yok.İyi bir birlikteliğin meyvesi olacak olan yeğenimizi dört gözle bekliyoruz.Hadi bakalım hayırlısı inşaallah.

Canım yaaa diyecek söz bulamıyorum .Rabbim bebişinin yolculuğunda sana ve bebişine kolaylık versin,sağ salim dünyaya gelmesini nasip etsin.Dünyada da sizleri bir ömür boyu mutlu yaşatsın .

Rabbim nerde çocuk hasretiyle yanan aileler varsa hepsine de bu mutluluğu tattırsın...Amin...

Hiç yorum yok: