5 Kasım 2007 Pazartesi

Dizilerle geçen günlerime dair:)

Merhaba! Uzun zaman olmuş yazmayalı.Kayda değer bişey de yok sanırım.Şimdi neler yaptığımı düşünüyorum da hatırlayamıyorum.Ben günleri dizilerle çözüyorum iyisi mi dizileri hatırlayarak düşüneyimJ Salı günü Binbir Gece vardı evdeydim,Çarş günü Yaprak Dökümü vardı amcamlardaydık .Annemlerin gündüz günü vardı akşama da biz gittikJ Perşembe günü iş yerinde çok kötü bir gün geçirdiğimden eve gider gitmez uyudum dizi mizi seyredemedim dolayısı ileJ Cuma günü Hatırla Sevgili vardı lakin bizde de afacan yeğenlerim ve ablam vardı çok seyredemedim L Eniştem bir yakınının vefatından dolayı memlekete gidince ablamlar annemde kaldı.O akşam komşularla oturduk. Ertesi gün ben komşumun kızı ve arkadaşım Berna’ya gittim.Evlendi ve çocuğu oldu anca fırsat bulabildim maalesef. Bu vesile ile komşum Nebahat abla ve kızları ile de görüşme fırsatım oldu.Bernacığım mutluluğun daim olsun,huzurun hiç bozulmasın.Cumartesi akşamı yeğenlerim babasızlıktan çıldırmıştı hiç durmadan beni çağırıyorlardı arayıp mecbur gittim tabiJ Bu ilgiyi babaları varken göstermezler zira banaJZoraki Koca'yı da orda izledim:) Pazar günü halamın gelini Necocuğum anneme geldi ,kızı Seda da…

Nilü ile tekrar anneme geldik biz de onları görmeye. Bu arada komşularıma kahve içimlik girip çıkmalarımı anlatmıyorum vakit almasın diyeJ

Pazar akşamı da kuzişim Rukiş’e gittik JNilü eniştem burada yokken fırsatını en iyi şekilde değerlendirdi maşallahJ Allahım onları birbirlerinden hiç ayırmasın ,huzurlarını hiç bozmasın.Çocuklar “baba”dedikçe “Allah sizi ayırmasın” diye dua ettim. O araşmalar,ağlaşmalar ne hüzünlü ama bir o kadar da mutlu oluşlarının emaresiJ Güzel yeğenlerim annenizle ,babanızla ve tabi ki bizimle hep mutlu olun e miJ Bu arada kız kardeşim bana bağırdı bi ara Alperen şiddetle kızdı ona “benim teyzeme bağırma” diye şok hoşuma gitti doğrusuJ Anekdot olarak düşeyim, ilerde bahsedeceğim hoş bir anıdır J

Alperen hep beni sev e mi,en çok beni sevJ Saliha çatlasın da patlasın J

Dünyanın en güzel şeyleri, yeğenlerim, sizleri seviyorum…

Hiç yorum yok: