30 Ekim 2007 Salı

Gene beklerim:)

Merhaba! Şu an yazmam ne kadar doğru bilmiyorum.Çünkü çok sinirliyim.İnanılmaz derecede çok siniriliyim.Niyetli olmamın sinirli oluşuma katkısı büyük ama ben zaten sabahları sinirli olurum geneldeL Sinirlerimin yatışmasını ümid ediyorum:)

Cuma günü bahsettiğim gibi Kübra’nın kınasına gittik.Kınada uzun zamandır yüzyüze görüşemediğim arkadaşım Ferhan da vardı ki onu görmek beni çok mutlu etti.Biz yaşlanmışız sanırım kınanın yakılmasını zor bekledik gürültüden dolayı.Nilü annemde çok nadir kaldığından geldiğinde aile geleneğine uyup birkaç kapı birden gezmek izterJ O gün de gündüz Gülden’e,akşam kınaya geldikten sonra kına çıkışı yengem Şazo’ya gittik. O akşam annemde kalıp ertesi günü önce kuzenimiz Ülkü’ye kahvaltıya gittik. Rukiş ve Zeyno ‘da ordaydı. Ülkü çok harika bir kahvaltı sofrası hazırlamış bize sağolsun. Oradan da babamın teyzesinin kızı Esma ablaya gittik hepberaber. Kızı Miray ile birlikte güleryüzleri ve ikramları ile çok güzel ağırladılar bizi sağolsunlar ,onlara da çok teşekkürlerimi iletiyorum. Ardından ablam kayınvalidesine geçiş yaptı, ben arkadaşım Müc’ e uğradım Nurgül ve Birsen de uğramış görüşmüş olduk.Oradan ben de ablamın kayınvalidesine uğradım.Daha sonra Saliha nın iş yerine uğrayıp onu alıp anneme geçtim.Oradan Eyüp bizim o tarafa geçiyormuş beni de bıraktı sağolsun evime geçtimJ Sayamadım kaç kapı oldu yaw:) Merak etmeyin yoğun geçirdiğim Cmt gününden sonra dinlenerek geçirdim iki günümü.

Pazar günü bütün gün evdeydim .Akşam üstü İclal ile luneparka gidelim dedim ki gitmez olaydım:) Asla İclal’den lunepark arkadaşı olmayacağını anladım bu deneyimle:) Kız balerine biner binmez kireç gibi bembeyaz kaldı. Ben çığlık çığlığa “bayılan var durdurun” diye bağırdım. Ödüm koptu bişey oldu diye. Tabi fenalaşan İclal ‘i zor kendine getirip soluğu evde aldık.Karnımızı doyurup tv izleyerek sıkıcı ama sakin bi gece geçirdik:)

29 Ekim Cumhuriyet bayramı dolayısı ile Pzt de tatildi malumunuz üzre.Bu vesile ile Cumhuriyeimizin 84.yılı kutlu olsun.Ülkemiz ve milletimiz birlik ve beraberlik için olsun her daim inşallah.

Pzt günü Gönül ablaya kahve içmeye indim sadece.Bütün gün evdeydim; uyudum ,dinlendim iyi oldu benim için.Akşam yemeğine Nilü’ ye gittim. Oradan da eve gittim.

Gene gelmesini beklediğim tatil günlerim böylece geçti işteL Her zaman beklerim :) En sevdiğim gün Cumartesi ,çabucak gelmeni dilerim:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

asheke
Arkadasin bana benziyormuuus :))) Ben korksamda binerim heeerbiseycik'e. Ayyy canim lunapark cektii :))
Cumartesiyede az kaldi, sabret :)