17 Ekim 2007 Çarşamba

Merhaba! Bir bayram geçti ,bir hafta yarılandı bile .Günler mi bereketsiz yoksa biz kıymetini bilmediğimizden, nasıl geçtiğini de anlamıyor muyuz ?Geçiyor, “dur” diyemiyoruz işte.Ömür bir ikramken,imtihan vesilesi iken kıymetini bilmediğimiz günlerin, nasıl geçtiğini anlamamız da şaşılmaması gereken bir durum sanırım.Allahım her anımızın değerini bilip,her anımı doğru yaşama çabasını ver bize…
Arefe günü yarım gün çalışıp anneme yardım edeyim diye direk eve gittim;fakat yorgunluktan uyuyup kalmışım iftara kadar.İftardan sonra biraz yardım edebildim.Bayramın birinci günü öğleye kadar uyumuşum:( İstiyorum ki erkenden kalkıp Ramazan’da affedilmiş olmak ve bir dahaki Ramazana erişmek için dua edeyim.Ama olmadı :( Allahım gücüne gitmesin ama ben sevmiyorum bayramları ,nedense bir hüzün kaplıyor içimi, ağlamadığım bir bayram geçmedi sanırım:( Birinci günü komşum Gönül ablaya indim bayramlaşmaya, öğleden sonra da Nilü’lerle annemdeydik.Yeğenim Ömer ‘in bayram kutlaması öyle haşuma gidiyor ki canım benim hep böyle temiz kalır inşallah. “Teyzeciğim bayramın ,mubarek bayram olsun” diyor ,balım yaaa… O gün annemde yemek yedik ve önce Ayşe halama ,ordan da yıldız halama gittik amcamlarla birlikte.Dönüşte ben Denizlerde bir kahve içtim ve Nilü’nün yanına gittim kayınvalidesine.Gece yarımda eniştemi kandırıp ,Kahve Dünyasına gittik:) Ben oraya iyi alıştım sanırım:) Oradan da eve…
Ertesi günü gene geç kalktım.Tabi bu geç kalkışışlarımın bir sebebi de geç yatmam maalesef. Islak gecelerimden bahsetmeyeyim iyisi mi:)Dünya da su tükendi, bende tükenmedi :) Gözümdeki baraj her daim dolu:)
Bayramın 2. günü bütün gün evdeydim . İyi de oldu dinlendim.Uykusuz ve yoğun geçen bir aydan sonra ihtiyacım varmış dinlenmeye. Akşam Nilü ve Gönül abla çaya geldiler bi ara.
3. günü de öğlen kalktım :) Nilü de Görümceleri kalmış gece kahvaltıya çağırdılar bayılıyorum Pazar günü özenle hazırlanmış kahvaltı sofrasına oturmaya:) Sonra anneme geçtim misafirlerimiz geldi. Dostlarla mesajlaştım,telefonlaştım anca .Bu bayram sakin bir bayramdı.
Geldi ve geçti bir bayram daha. Bakalım ömrümüz kaç bayramı geçirmemize izin verecek. Sayının çokluğundan ziyade kaliteli, hakiki ve huzurlu bayramlar yaşayalım inşallah…
Ve Pazarrtesi… İşime döndüm:) Ama halli döndüm bu kez:)Uzun bir aradan sonra canlı canlı işe dönmek sanırım iş arkadaşlarım için de iyi olmuştur:) Malum Ramazan ayında durgun ve enerjisiz halim dillendirmeseler de ,bezdirmiştir insanları:) Bu arada Bayram dolayısı ile Gülden geldi ankara’dan. Hilal ile Pzt akşamı onu görmeye gittik.Suna da geldi .Eski apartmanımızda yeniden( Nilü hariç) bir arada olmak iyi geldi bize. Biricik arkadaşlarım hep özelsiniz benim için ve özel kalacaksınız araya şehirler hatta ülkeler de girse…
İyi ki varsınız…

Hiç yorum yok: