9 Ekim 2007 Salı

Gene biriken günler,gene bi dolu anı:)

Merhaba!Epey bi gün birikmiş bloğuma anlatmadığım. Kısa kısa bahsedeceğim artık. O günleri es geçemem hepsinde harika insanlarla paylaşılmış anlar var. Perşembe günü mesela Hiloş’a davetliydik ki ihya olduk efendim . Ne kadar özel hazırlanmış sağolsun Asaf faktörüne rağmen:) Biz çaya çorbaya bile razıyken o kadar çok leziz çeşitler yapmış ki mide fesadından gidiyordum zaten çok hassas şu sıra midem azcık fazla kaçırayım hemen çıkartıyorum söylemesi ayıp:) Hilal ‘e Nilü eniştemi zor bela razı edip geldi.Aylin,Saliş,İcloş ve Sakine de bizimleydi .Her şey için teşekkürler Hiloş.

Cuma günü Nilü’nün eski komşusu ve benim de çok sevdiğim Saadet’ e davetliydik.İftardan sonra diğer komşusu Sebahat, yengesi Nazlı, ve Emine de geldi.İş yerinden 1 saat daha erken çıkmama rağmen ezandan sonra varabildim. Orucken uzun yola beni ancak böylesine değerli dostlar çıkartabilir.Kıymetini bil :) Özellikle içli köften ve diğer özenle hazırladığın yemeklerin için,güler yüzün için teşekkürler Saadet…

Cumartesi ben arkadaşlarımı davet ettim iftara.Birsen,Nurgül,Aysel,Serap çocukları ile bendeydi. Nilü ,Figen,Saliha da iftardan sonra katıldı aramıza.Saliş,Aysel ve Birsen kaldılar o gece.Amcamın oğlu Musti de sahura gelip onları evlerine götürdü. Cumartesi gündüz bir ara ameliyat olan komşum Hilal i 5-10 dakka ziyaret ettim.Şükürler olsun gayet iyi görünüyordu .İnşaallah tamamen iyileşmiştir.

Bu arada kardeşim Salih bayram tatili için döndü. Bir sürü iç karartıcı olay anlatıp yurttan ayılmak isteği ile:( Neyse anlaştık biraz daha sabredecek:)

Pazar günü de Salih,annem, Melahat teyze iftardaydı.Benim bileklerim artık iflas etmişti :) Allah tan bir gün evvelden yemeklerimden kalmıştı çok kolay ağırladım misafirlerimi:)

Dün de ben Nurgül e iftara davetliydim:)Resmen evcilik oyunu oynuyoruz yaw:) Birsen ve Aysel de vardı tabi:) İftardan sonra Fatih ‘e gittim. Harika geçti tabi. Eve geldim ki Saliş aradı. Elmas,Yasemin abla ve Fatma ile birlikte Eyüp Sultan’ a gideceklermiş onlara katıldım. İlk kez bi kandil gecesi dışarıdaydım. Çok kalabalık olmasına rağmen caminin içine girdik ,daha sonra sahur yemeğimizi yedik bir yerde . Gerçekten içim içime sığmadı dün gece.İnşaallah affedilenlerden olmuşuzdur.İnşaallah rahmetinden biz de faydalanmışızdır.

Bugün ne yapacağımı bilemiyorum henüz:) Gidecek bi yer bulmalıyım:) Bulursam yarın yazarım .Ramazan bitiyor ya insan bi hoş oluyo :)Her anını değerlendirmek istiyor.

Görüşürüz inş…

Hiç yorum yok: