4 Ekim 2007 Perşembe

Yaşasın çikolata ve kahve...

Merhaba! Dün akşam kızlarla birlikte iftar etmek için sözleşmiştik ki sağolsun hiçbiri iftara yetişemedi. Herkes bişey alıp gelecekti ,tabi bu da olmadı , haber vermedikleri için, biz de üstümüze düşeni aldıkJ Anlıcağınız çorba,çiğköfte ve turşu ile iftar açtıkJ Ardından da tatlımızı yedikJVeren Allah’ a şükür sofra o kadar dolu görünüyordu ki; bir o kadar da bereketli… Gelmeyenler yansınJ Yemekten sonra yavaş yavaş toplanıpr,birlikte muhabbet ettik ve ardından Elmas bizi (Ayşe ,Saliş ve ben) Kahve Dünyasına götürdü. Ben kahve Dünyasına bayıldım doğrusu. Hem ucuz ,hem sunumu harika,hem de lezzetli mi lezzetliJ
Türk kahvesi içtik ,yanında suyu ,çikulatası bir de üstüne kahve kupası hediye etmezler mi.Bütün bunlar sizce ne kadar ? 2 YTLJ Tahmin etmişsinizdir hesabı ben ödedimJ Ucuz olan hesabı ödemeye bayılırım daJ Pahalı olan da Alman usulü yaparım kimseye ödetmemJ
Kahve dünyasından içi kahve olan çikulatalardan aldım ,kahvenin yanında çok güzel gidiyor. Bugün Hilal ‘e gideceğiz,ona götüreceğim yanında da Türk kahvesi yapıp ikram eder artık:)
Şu Türk kahvesini bi öğrensem kimseye müdanam olmasa diyorum ama asla öğrenmem biliyorum kendimiJ Ben kahveyi yapmayı değil, içmeyi seviyorumJ
Bizim Çarşamba günleri rutin sohbet etmek için toplandığımız malum,ve her sohbet sonrası da artık ver elini Kahve Dünyasına:)))
Çikulata canavarı olan benim nasıl sevindirik olduğumu tahmin edersinizJ
Çikulata tadında,kahve keyfinde bir hayat diliyorum herkese…

Hiç yorum yok: