18 Ekim 2007 Perşembe

Nice Yıllara Canım Ömerim...




oh bee nihayet yeğenlerimin resmini ekleyebildim.Dün akşam Ömerimin doğum günüydü.Canım Ömerim iyi ki doğdun,iyi ki varsın... Sen ve Alperen benim hayatımdaki en güzel şeysiniz.Dünyanın en güzel duygusu teyzelik derken ne kadar samimi olduğumu anlatamam.Tabi anneliği yaşamadığımdan ama anne olursam inşaallah ileride çocuğumun sizler gibi dünya balı kuzenleri olacağı için de ne kadar şanslı olduğumun farkındayım:) 9 yaşına girdin canım balım .9 sene önce doğduğunda ilk seni gören ve kucağına alan bendim. Annenden de önce:) O an ki mutluluğumu ve 9 yıl boyunca hayatıma kattığın sayısız mutluluğu anlatmakla bitiremem .Seni öyle çok seviyorum ki bunun tarifi yok.Senin gibi bir yeğene sahip olduğum için öyle mutluyum ki.Senin güzel ahlakın hiç değişmesin ve sendeki muhteşem özellikleri ömrün boyunca koru olur mu teyzem.Hayatın uzun,sağlıklı,huzurlu geçsin inşaallah. ne iyi ettin de 17 ekim 1999 sabahı geldin.Ailemize şeref verdin:)

Resimlerim bozuk farkındayım acemice anca bu kadar oldu:) Tel de yeni biliyorsunuz doğum günümde kardeşim aldı.Bu arada doğum günü resmimi de eklicem birazdan:) Görmemiş gibi oldum ama paylaşmak mutlu ediyor beni:) Resimdeki çiçek ince ruhlu babamdan Ömer'e .Hem bu yaşta hem de erkek olması dolayısı ile ilginç ve güzel bir hatıra olacak hediye olarak çiçek almak Ömer için.Belki de ilk ve sondur:) Yok yok babam ona daha ne çiçekler hazırlar.Babam çiçekci de:)

Hiç yorum yok: