22 Ekim 2007 Pazartesi

Evcilik oyunu...

Merhaba! Cuma günü tiyatro dönüşü Arzu ablamla Erim, Mustafa ,Sevde ve dönüşte aldığımız Yengem ( Sarı ŞazoJ )bize geldi.Arzu ablam karşıda oturduğundan ve sık gelemiyor olduğundan, o geldiğinde hepbirlikte toplanırız.

O gece de sabaha kadar muhabbet ettik.

Cmt günü sabah erkenden diğer hala kızım Dilek ve çocukları geldi bu kez.Hep birlikte kahvaltı yaptık .Herkes gideceği yere dağıldı Arzu ablamla biz dene yapalım diye düşünürken yolda verdiğimiz kararla sandalla Eyüp’e geçip ,oradan da Pier Loti’ye çıktık teleferikle. Çay ,simit ve yanında muhabbet derken çok keyifli ve sakin bir seyir oldu.Arzu ablamın akrabası varmış Eyüp’de, onlara da uğradık bir kahve içimlik. Çok şeker insanlardı sağolsunlar. Ardından tekrar anneme geçtik alışveriş yapıp,yemek hazırladık ki yengemler çağırdı “siz gelin”dedik,Yasin,Ayşe ve yengem geldi .Hala torunu Seda da geldi daha sonra Arzu ablamın bizde olduğunu duyup. O gece Arzu ablamlar yengemde kaldı.Pazar günü Saliş ile ben oyumuzu kullanıp kahvaltıya yengeme gittik öğleyinJ ardından annem geldi .Annem oruç olduğundan iftarı orda açtı.Biz Arzu ablamı bırakmaya gittik durağa. Dönüşte annelerimizi kahve içmeye götürelim dedik onlar da bizden beter ikilemeden indiler aşağıJ Kime ç.ektiğimiz anlaşılmıştır sanırımJ Fakat yolda karar değiştirip Yasin’lere gittik kahve içmeyeJ Ay ölecem gülmekten,anlatırken bile gülüyorum ,yaşarken de çok gülmüştüm.Resmen evcilik oynadık yaw.Dağılırken bi müddet görüşmemeyi temenni etmeyi de unutmadık tabi birbirimizeJJJ

Sizi seviyorum sevgili akrabalarım sizinle vakit geçirmekten keyif alıyorum ama temennimde ısrarlıyım ,bi müddet görüşmezsem gülmekten yorulan çenemi anca toparlarım.

Kalın sağlıcakla,sevgiyle,birlikte…

2 yorum:

Adsız dedi ki...

aminnnnnn...
Güzel dileklerin için kocaman bir "amin"dedim ashekeciğim.Sen İstanbul da olsan emin ol senle de çok vakit geçirebiliriz.Bütün akraba ve arkadaşlarımla da tanıştırabilirim seni.İsterdim bunu şaka değil. Kendimi dışarı atmasam öyle çok sıkıntım var ki aslında.Geçen gün komşumuzun gelini ile dertleşmiştik üzüntüden uyuyamamış:) Allah sıkıntılarla başedebilecek gücü,vedoğru kararlar alabilecek yetiyi versin .Amin

Adsız dedi ki...

asheke
Gunleriniz dolu dolu geciyor masallah :) Acayip kiskaniyorum. :)) Cevreniz genis galiba. Arkadaslarinizda cok .. ne guzel. hep boyle mutlu olursunuz insallah ..