2 Ekim 2007 Salı

Merhaba! Dün akşam hala kızım Arzu ablama gitmeye karar verdik.Daha doğrusu ben istedim kuzen Musti kabul etti Saliha balıklama atladı:) hepberaber yola çıktık .Saliha işten geç çıktığı için ,yola çıkar çıkmaz ezan okundu.Bunu tahmin ettiğim için de ekmek arası döner ve ayran aldım yolda açarız iftarı uzun yol diye. Almaz olaydım, mahvoldum perişan oldum pestilim gitti Arzu ablama:( istifra ettim, başım ağrıdı, döner bozuktu herhalde orda da Mustafa kötü oldu.Saliha ‘ya bişey olmadı mide sağlam maşallah:)
Arzu ablama 2,5 saatte anca varmışızdır. Sağolsun o da işten gelip kızkardeşi Ayşe ile bize bişeyler hazırlamış.benim midede bişey kalmadığı için orda da yedik:) Muhabbet ettik “bıçak sırtı”nı seyrettik:) ve döndük.
Kuzen Musti dün gece bizde kaldı .Muhabbet ettik,annemin masaj yatağına girdi biraz, ve sahurda annemin güzel gözlemelerini yedik birlikte.
İşte kısa günün özeti ,Aslında sadece akşama dair anılar.
Gündüzüme yazık ettiğimim farkındayım ama “ Ey iş ben senin ,nerenden bahsedeyim?” :):):)

Hiç yorum yok: