26 Ekim 2007 Cuma

Referandum oldu...

Merhaba!Haftasonu bilgisayara girmediğimden yazacak şeyler de birikiyor.Geçtiğimiz Pazar günü ilk kez referandum yapıldı ülkemde.Bize “Cumhurbaşkanını halk seçsin mi” diye sordular .Arzu ablam “ben hayır diyeceğim,neden getiriyoruz başımıza meclistekileri bi cumhurbaşkanımızı seçemiyorlarsa,bir seçimin maliyeti çok fazla yazık değil mi”dedi ki bana da mantıklı geldi.Bir yandan da bize fırsat veriliyor kendi Cumhurbaşkanını kendin seç diye bunu elimizin tersi ile itmek de olmaz diye düşündüm.Hele son yaşananlardan sonra. “Demokrasi” diyenlerin kendi isteklerine ters olan bir adaya ,seçimde nasıl antidemokrat olduklarını hepimiz gördük. Geçen seçimde uzlaşma sağlayamayıp,dışardan cumhurbaşkanı seçmelerini de hatırlıyoruz. Ülkemde yaşayanların vekilleri sonuç istekleri gibi olmayınca insanların seçimlerini nasıl hiçe saymaya çalıştıkları daha dün yaşandı.Hal böyle olunca gene demokrasi adına çoğunluğun tercihine böyle çirkin müdaheleler yapılmasın diye ben de oyumu “halk seçsin” diyerek verdim. Hakkımızda her şeyin hayırlısı olsun her daim. Başımıza gelenler ülkenin huzuru be kalkınması için çalışacak dürüst ve namuslu,halkın istediklerine duyarlı kişiler olsun inşaalah.

30 yaşında biri olarak bir çok olaya şahit oldum.Ama hiç birini sanki hatırlamıyorumJ Söz uçar yazı baki kalır demişler.Yaşanan anlar da uçuyor.Bloğum bu açıdan da iyi oldu. Ne iyi ettim de bloğumu açtım ben.

İleride bugün yaşananları dizi yaptıklarında ,bugünü yaşayan biri olarak doğru mu anlatılıyor yoksa yanlış mı farkında olacağımJ Körü körüne izlediklerimle yorum yapmayacağım.

Her ne olursa olsun,hayırlısı olsun…

Hiç yorum yok: