22 Ekim 2007 Pazartesi

Ne ömür şey ,oh ne rahat,yoktur eşin Lüküs Hayat...


Oley ! Şehir tiyatroları sezonunu açtı; ve tabi ben deJ …Tiyatroyu çok sevmeme rağmen oyun salonlarının mevki olarak bana ters oluşundan ve bilet teminin de zorlanıyor olmamdan dolayı tiyatroya çok nadiren gidebilirdim.Geçen sene internetten bilet temin etmeye başlayınca çok fazla oyun seyredebilme imkanım olmuştu.Tabi benimle birlikte bir çok kişiyi de sürüklemiştim tiyatroyaJ Sanırım herkes memnun kaldı.Kalınmıcak gibi değil ki öyle güzel ve kaliteli oyunlar sergiliyorlar ki şehir tiyatroları emektarları ,izlemeye doyum olmuyor.Emektarları diyorum çünkü gerçekten inanılmaz bir emeğin ürünü sergilenen oyunlar. Her oyun izleyişimde “ kesinlikle bu iş sevgi işi bunca zahmete başka nasıl katlanılır diyorum” tiyatro dönüşünde.

Cuma akşamı geçen yıl izleyip keyfini unutamadığım Lüküs Hayat ‘ı seyrettik Sadabat Sahnesinde. Tam 14 kişi hem deJ Arzu ablam ve oğlu Erim taa Kartal’dan geldiler bunun için.Kuzenlerim Mustafa,Sevde,Yasin,Ayşe,Hilal ,Hasan,Aylin,İlyas ,Saliha ve geçen seneki sadık tiyatro arkadaşlarım Deniz ile Elmas da bizimleydi. Sanki geçen yıl aynı oyunu izlememişim gibi tekrar izlerken keyif aldım.Espirilere aynı memnuniyetle güldüm gerçekten çok güzel bir oyun .İstanbul’da yaşayan herkesin izlemesini tavsiye ederim.Lüküs Hayat’ın oyuncularına ,ve emeği geçen herkese çok çok teşekkür ederim.
Yüreğinize ,emeğinize,bedeninize sağlık…

Hiç yorum yok: