19 Kasım 2007 Pazartesi

Bir konserin ardından...

Merhaba ,uzun bir ara verdim sanırım :) Bazen böyle ketumlaşıyorum. Ne yazasım geliyor ,ne okuyasım. En son Salı günü yazmışım ama o günden bugüne neler yaptığımı yazmıcam:) Hadi iyisiniz:) Sadece Cuma gününden bahsedeceğim .Cuma günü CRR 'de Ahmet Özhan'ın konserini izledim.Muhteşem bir konserdi.İstanbul'da yaşayan herkese tavsiye ederim .Her ay oluyormuş.İlk kez katıldım ben.İnternetten bilet alma işi çok güzel oldu.Evvelden yol üstünde olmadığından ve etkinlik günü bilet kalmadığından izlemek istediklerimi izleyemezdim.Ahmet Özhan'ın konserini ilk kez izledim.Çok nezih ve tamamen dolu bir salonda bizlerin çok hoş vakit geçirmesine sebep oldu söylediği güzel sanat müziği eserleri ile.2 saatlik konser boyunca gönlümün dinlendiğini hissettim.İlgilenenlere tavsiye ederim 29 Aralık'ta tekrar varmış.Ben tekrar gitmeyi düşünüyorum doğrusu.Bu kez annemi de götürcem inşaallah.Ne de olsa Türk Sanat müziği sevmem de annemin rolü büyük.Babam da sürekli türkü dinler ama benim gönlüm sanat müziğine kaydı.Bu yaşıma kadar da sadece sanat müziği dinledim.İş yerimdeki çalışma arkadaşlarım zaman zaman "yeter ama ,baydın,sürekli aynı tarz müzik dinlenir mi" deseler de ben "başka söz söyleyemem aşktan yana" :)

Ahmet özhan ve saz heyeti ,sizlere çok teşekkür ederim.Hepinizin yüreğine sağlık...

Hiç yorum yok: