22 Ağustos 2008 Cuma

Bu hafta içi nihayet bitti, ben de bittim:(

Merhaba, bu hafta içi sonunda bitti, ama ben de bittim:( Bu hafta ofiste birlikte çalıştığım arkadaşım Aylin 15 günlük izine ayrılınca , onun işleri de bana kaldı. Şirketin 4/1 'i izin kullandığından yanıma yardımcı eleman da veremediler ve yoğun geçen iş temposunda pestilim çıktı:( Haftasonunu iple çektim diyebilirim; ve sonunda geldi:)
Dün halamın torunu Vildan'ın kına gecesi vardı. Nilü,Saliş ve ben sağolsun eniştemin götürmesi ile geceye katılabildik. Annem dün sabah yengesi vefat ettiğinden Antalya'ya köyümüze gitmek zorunda kaldı. Aslında zorunluluk değil, memleketine gideceğinden çok sevinçliydi. Sabah erkenden "kızlar kalkın, yengem ölmüş ben köye gidiyorum"diye neşeyle kaldırdı bizi. Kahvaltımızı hazırlamış, akşamki yolculuğuna hazırlanmaya başlamıştı bile. Halasının kızı haber vermek için aradığında "şekerim ben aldım haberi bileee" diye sevinçle açtı telefonu. Yengesinin ölümü uzun zamandır bekleniyordu , çok yaşlı ve hastaydı ; ama gene de bu anlattıklarımı umarım akrabalarımız okumaz:) Kına çok güzel geçti, fakat iş çıkışı ve uzak mesafeye gittiğimizden kısa sürdü. Kurtlar çok dökülemedi:)
Çarşamba günü evdeydim:)
Salı günü Elmas,Deniz,Derya;Ayşe,Saliş ile birlikte Güngören'e kebapçıya gittik aç karınlarımızı doyurmaya:). Ocak başı olan kebapçıda yedik de yedik:) Salaş ama çok lezzetli Antep kebapları yapan bir yer. Hepimiz yemeği çok sevdiğimizden birlikte yaptığımız programlar çok keyifli geçiyor kızlarla. Oradan da Cankurtaran'da Türk kahvelerimizi içip, döndük evimize.
Pazartesi günü de evdeydim:)
Bir hafta içini daha devirdim nihayet. Bu hafta sonu Vildan'ın nikahı var ; fakat yengemler ısrarla Tekirdağ'daki yazlıklarına çağırıyor beni. Bu hafta da gitmezsem önümüz Ramazan gidemeyeceğim:( Biliyorum Meral ablama çok ayıp olacak, o bizim herşeyimize herkesten önce gelir; fakat benim de dinlenmeye ihtiyacım var, kuzenlerim de orada . Sanırım Mürefte'ye gideceğim. 15 dakikalık nikahta umarım yokluğum farkedilmez:( İlk fırsatta "hayırlı olsun" demeye giderim. Kınaya da katıldım nasılsa. Ay amma mazeret beyan ettim yaw:) Çok kararsızım, yengemler bi taraftan arıyor, bir taraftan katılmam gereken bir nikah var. Neyse kura çekeyim en iyisi:)
Güzel bir hafta sonu geçirip, güzel anıları yazmam dileği ile, herkese huzurlu bir haftasonu diliyorum.Kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok: