25 Ağustos 2008 Pazartesi

Kurada Mürefte çıktı:)))

Merhaba, herkese iyi, serin, bereketli,sağlıklı,huzurlu bir hafta diliyorum:)
Bu dilekleri dilemekten hiç usanmayacağım sanırım:)
Cuma günü kuramı(!) çektim ve Mürefte'ye gitmeye karar verdim sonunda:) Anlayacağınız hafta sonu Tekirdağ'daydım:)Düşündüm , taşındım ve tatil ağır bastı. Hem son kez denize girme fırsatını da tepemezdim di mi:) Cuma iş çıkışı yola çıktım , gece yarısı Mürefte'deydim. Cmt. ve Pazar günü denize girdim. Epey kalabalıktık. Amcam,yengem,Musti,Beri, Sevde,Feyza vardı ilk gün. Cmt gecesi de Saliş ile Ayşe geldi. Dün akşam üstü de Hatice yengem:) Aaaa bir de sadece yatarken evine giden Sevde'nin arkadaşı Özge:))))...
Yengemin evi hep böyle kalabalıktır; ama ben deprem korkusuna 13 yıldır ilk kez gittim. Yengem öyle çok komşularından bahsediyordu ki evlerini çok katlı bir bina hayal ediyordum:) Sormak da bunca yıldır hiç aklıma gelmemiş:)))) Deprem korkusuna gidemiyordum hiç. Meğer 3 katlı, gayet güvenilirmiş:) Çok da güzel yerler. Denizi şansıma çok güzeldi, sahili güzeldi, evdeki ortam zaten çok güzel. Cumartesi akşamı Mustafa bana mangal yaktı, apartmanın terasında. Sonra yürüyüşe çıktık, çay bahçesine gittik, salıncak da sallandım. Dolu dolu geçirdim 2 günümü ve dün gece döndüm :( "Bileydim buraları seveceğimi daha önce sık sık gelirdim ben"diye diye:)))...
Böylelikle sevdiklerimle, güzel bir hafta sonunu geride bırakmanın hüznü ile başladım yeni haftaya:) Kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok: