18 Ağustos 2008 Pazartesi

Haftasonum ve bütün bir haftamın özeti:)

Merhaba, herkese iyi haftalar diliyorum. Bu hafta çok sıcak geçeceğe benzer, huzurla serinlememizi diliyorumJ

Pazar günü kuzen Arzu ablam ve Erim geldi. Uzun zamandır görüşemiyorduk. Kendisi hem uzakta oturuyor, hem de yeni dükkan açtılar , telaşeden geçememişti bu yakaya. İnşallah dükkanları bereketli olur. Kısa bir süre kuzen Musti ve Feyza da kahve içimlik katıldı bizlere.
Akşam Saliş ile birlikte , Deniz ile buluşup ,iş arkadaşım Saliha’nın önceden tavsiye ettiği Kuledibi’nde Konak Cafe’ye gittik. Uzun zamandır aklımdaydı “gideyim , bir ifadesini alayım” dedimJ Çok harika bir manzarası var, İstanbul’un çoğu yeri görünüyor. Tam seyirlik bir yer. Fakat biraz pahalı. Ben de sadece çay içtimJ Oradan İstiklal Caddesi’nde yürüyüş yapıp, Tepebaşı’nda Konak Cafe kadar olmasa da hoş manzaralı bir çay bahçesinde soluklanıp Elmas’a gittik ve orada kaldık Saliş ile.

Cumartesi günü Kübra’nın Kemer Burgaz’daki yazlık evine gittik kahvaltıya Ayşe ve Saliha ile birlikte. Çok harika geçti günümüz. Asmanın altında , yeşilliklerin arasında bol muhabbetli saatler geçirdik. Bir ara bahçeye girip domates, patlıcan, fasulye, mısır ve biber toplamaya başlayınca keyfimiz arttıkça arttı. Nasıl seviyorum bu işleri anlatamam . toprak beni kendine çekiyor resmenJ İlelebet çekeceği gün inşallah uzaktadırJ Hızımızı alamayıp topladıkça topladık J Sağolsun Kübra bizlere birer poşet hazırladı , günlük yevmiye niyetineJ. Irgat olmak ruhumda var benim:) Evimize doğal , taze , mis gibi kokan sebze götürdük.
Cumartesi kandildi, bu vesile ile herkesin geçmiş Berat kandilini tebrik ederim. İnşallah beraat eden kullardan oluruz, inşallah bu senemize hayırlar yazılmıştır.

Cumartesi günü Kübra da buluşmamız çok iyi oldu. Onlarla beraber olmak beni çok mutlu ediyor, gerçekten “iyi ki gitmişim” dedirtiyor her defasında bana. Yaa kızlar sizlerle iyi ki aynı sınıfta okumuşum ve iyi ki yıllar sonra yeniden görüşmek nasip olmuş. Cidden iyi ki varsınız sizleri çok seviyorum.

Cuma günü Nilü ve yeğenlerim geldi bize. Akşam Nurgül’e gittik, terasında çay içmeyeJ Yeğenlerimi geçen hafta sonu gene tatilde olduklarından görememiştim, çok özlemişim. Her geçen gün afacanlıkları artıyor mu neJ Annemin karnı şişmiş, “orda bebek var, çıkar o bebeği bize ver, bizim olsun “ diyormuş AlperenJ Ömer de” inşallah ananem hamiledir anne” demişJ Nilü o an telaşe ile hırpalamış Ömer’i “saçma saçma konuşma, Allah korusun” diyeJ Ömer, “neden öyle diyorsun anne, düşünsene ne teyze dicem ona, ne dayı süper olur:)
Ay öldürecek bu çocuklar beniJ, istemiyorsan bana teyze demeyebilirsin Ömerciğim , bunun için annemin yeniden doğurmasına hiç gerek yok teyzeciğimJ Giderken de annemi öptü Alperen, sonra da “bebeği de öpeyim” diyerek karnını öptü anneminJ alemsiniz vesselam…

Perşembe günü evdeydimJ.

Çarşamba günü Deniz,Derya ,Saliş ile birlikte Kahve Dünyası’nda kahve içtik. Döndükten sonra da Yeliz’de oturduk Saliş ile.

Salı günü evdeydim. O gün dizim var , genelde evde oluyorum zatenJ Ama ne dizisi diye sormayın , vakit kaybı olan tv alışkanlığının reklamını olsun yapmayayım , kendim izlesem de , di mi amaJ Salı günü bizde halamın gelini Neco ve oğlu Kerem kaldı. Kerem ile diziden sonra parka gittim. O kaydı, sallandı ; ben izledim iç geçirerekJ Yok ben de sallanırım da maalesef bizim parkı bebeklere göre yapmışlarL Yetkililer bir zahmet büyük kaydırağı ve salıncağı da koyun J

Pazartesi günü evdeydimJ

Koca haftayı iyi özetledim yaw. Kısa yazmayı yavaş yavaş öğreniyorum sanırımJ

Haydi kalın sağlıcakla, serin serin…

Hiç yorum yok: