4 Ağustos 2008 Pazartesi

Ankara,Anıtkabir,Düğün,Müze... Gene geziyordum da:)

MerhabaJ

Güzel bir hafta dileklerimi yineleyerek yoğun gündemimi kısa kısa anlatmayı deneyeceğimJ

Perşembe günü ikindi vakti Ankara yolcusuydum, teyzem ve annemle.

Annemlerin çocukluk ve genç kızlık dönemleri Ankara’da geçmiş. Orada ahbaplarımız ve akrabalarımız var. Çok yakın ahbabımız Ülkü teyzenin kızı Aybüke evleniyordu, ben de geçen hafta 2 saat izni bana çok gören patronumdan intikamımı alıp Ankara’ya gittimJ

O gün, günlerdir üstünde çalıştığım ihaleyi almamızda avantaj oldu benim için ,çok kızmamışlardır umarımJ

Ülkü teyzeler misafir ettiler bizi. Düğün evi olduğundan telaşeliydi. Sürekli yemek pişti. Cuma günü hem yardım etmek , hem de dinlenmek için evdeydim. Akşam kına oldu. Saliha’da Antalya’dan geldi o akşam. Ankara’da erkeğe de kızla birlikte kına yakılıyor. Terasları çok büyüktü Allah’tan çünkü çok kalabalıktık.

Cumartesi günü Saliha ile birlikte Anıtkabir’e gittik. Ben daha önce görmüştüm Saliha Ankara’ya ilk kez geliyor onun için gittim ama iyi ki gitmişim, yeni bir müze açılmış orada . Savaşları resimli, üç boyutlu olarak göstermişler. İnanılmaz güzeldi. Gözlerim doldu , tüylerim diken diken oldu. Her Türkün ömründe en az bir kere görmesi lazım Anıtkabir’i. Fakat tam bir gün ayırmak lazım detaylı gezmek için. Saliha hastaydı çok uzun kalamadık biz.

Oradan da müze kartımın açılışını yaptımJ Anadolu Medeniyetleri Müzesi, Etnografya Müzesi’ni gezdim Ulus’ta. Aslında hemen hepsi aynı semtteydi gezmeyi çok istiyordum fakat malesef kimi ilaçlanmış, kimi tadilatta, kimi kapalı idi L

Saliha da rahatsız olunca daha fazla gezemeden Gülden’e gittik. Gülden benim en yakın arkadaşlarımdan, sık sık bahsederim. Zaten İstanbul’daydı tatil amaçlı,benden bir gün önce döndü Ankara’ya; ben gene de onu görmeye gittim tabiJ Düşündüm de Ankara’da nereyi gördüysem sağolsun eşi Cumhur götürmüş bizi. Gene enişteliğini gösterdi ve bizi Harikalar Diyarı’na götürdü akşam J Adı üstünde harika bi yer , bayıldım ben oraya, çok mutlu oldum gezerken. Fakat malesef orası da bir gün ayırarak gezip görülcek bir yerL Yeğenlerimin görmesini çok istiyorum, bakalım eniştemi kandırabilirsem bir hafta sonu gideriz belkiJ

Pazar günü gene düğün evine döndük. Aybüke çok güzel bir gelin oldu, Allah mutlu etsin onları her daim. Gölbaşı’ndaydı düğünleri. Çok güzel bir organisazyondu, inanılmaz kalabalık bir düğündü. Bu arada Ankara havalarına bayıldım, ne güzel oyunları var yaw.

Annemle teyzem Ankara’da kaldı , ben Saliha ile birlikte bu sabah geldim İstanbul’a L Hem de direkt işeL Valla ayılmam zor oldu ama şimdi iyiyimJ

O kadar çok anlatacak detay var ki anlatamamJ Çok uzun olacak diye anlatmıyorum ama inş. unutmam J Bir sürü yaşanılası anı ile döndüm İstanbul’a.

Ülkü teyze, Dursun ağabey, Aybüke, Alperhan, Gülden, Cumhur Ağabey ve ismini sayamadığım bir sürü kişi, hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim .Misafirperverliğiniz için, güler yüzünüz için ve samimiyetiniz için…

Saliha’nın makinesi ile resim çektik bol bol. Göndersin bana resimleri de yayınlayacağım .

Şimdilik kalın sağlıcakla, sevgiyle, umutla…

Hiç yorum yok: