30 Temmuz 2008 Çarşamba

İyi ki varsın bloğum, iyi ki seni doğurmuşum:)...

Merhaba, 26 Temmuz benim bloğumun 1. yıldönümüydü.İşlerimin yoğunluğundan kutlayamadım; ama atlamak da istemedim:) İyi ki doğurdum seni bloğum, yani iyi ki açtım:)))
Hayatımda öyle çok güzel bir yer işgal ettin ki anlatamam. Günlerimi unutulmamak üzere sana kaydetmek çok güzeldi. Sayende, zamanla kurduğum blog komşularımla aramdaki dostluk bile "iyi ki varsın sevgili bloğum" dedirttiriyor bana. Hiç tanımadığım insanlarla aramda bir bağ oluşmasına sebep oldun sen. Her gün "neler yapmışlar, neler yazmışlar" diye safiyane komşularımın bloğunu tıklamam, paylaşımlarını okumam çok keyif verici. Çoğu blog komşum taşınsa da hiç kopmadık birbirimizden. Demek ki sanal da olsa güzel dostluklar oluşmuş , ne güzel. Seni genelde güzel anlarımı yazmak için kullanıyorum ben. Kötü anlarımı ve anılarımı kaydetmemeyi tercih ediyorum ki geriye dönüp okuduğumda hüzünlenmeyeyim. biraz ayrıntıya kaçıp, arasıra seni boğduğumun farkındayım:) Dilin yok ki konuşasın, emrime amadesin işte:) Blogcunun azizliğine uğradığım anlarda yoksa sen mi benden intikam alıyorsun yaw:) Sana yazmayı bırakmayı hiç düşünmüyorum, ömrüm olduğunca yazmayı hedefliyorum . Sen benim hayatıma cidden keyif katıyorsun. Bak kimsenin doğum gününü bu kadar iltifat ederek kutlamadım kıymetini bil:) Umarım bundan sonraki yıllarda sana hep sevinç, huzur, sevgi dolu anılarımı kayıt düşerim. Umarım hep yazabilirim...
Adet midir bilmiyorum 26 Temmuz 2007 'de blogcu alemine girdiğim ilk yazımı tekrar yayınlayarak nostalji yapmak istiyorum.
İyi ki doğdun bloğum, iyi ki benim gibi bir sahibin var:), çok şanslısın ,çooookkkkk...:))))
Bu arada ilk blog komşum sevgili Ashekem'e sevgilerimi sunuyorum, iyi ki seni tanıdım Ashem, sen de hep buralarda ol e mi...
........

Başlarken...
merhaba!
bugün bloğumun açılışını yaptım. maşallah nasıl temelini attım, nasıl bitti anlamadım göz açıp kapayıncaya kadar oluşuverdi:) tabi bunda benim klavyeyi hızlı kullanmamın faktörü büyük:)) velhasıl benim de artık bi sitem var . aslında bi tane daha vardı ama o ing blog sitesinden alınıparkadaşım tarafından bana hediye edilmişti; fakat ing olduğu için pek kullanmayı becerememiştim. ilk günler süper şeyler yazmıştım fakat arkadaşıma kızıp bi gün hepsini sildim. salaklık yaptım anlaşıldığı üzre:)
her zaman da ilham gelmiyor ki :(gitti gül gibi yazılarım. bu arada hep neden her bişeyi taklit eden bizlerden sivri olanlar türkçe blog siteleri hazırlamıyorlar dediydim içimden ,birileri beni duymuş ya da zaten varmış da benim yeni haberim olmuş:)
sözün özü;
ne olmuşsa olmuş, geç olmuş güç olmamış. bir varmış bir yokmuş. herkesin bir hikayesi, herkesin düşleri,herkesin hüzünleri ve gülüşleri varmış. herkesten biri olan ben,herkeste olan herşeyin bende olan kısmını yazacağım bu bloğa inş..
belki bi günlük gibi olur hep istemişimdir günlük tutmayı ama yazmaya üşenmişimdir. klavye kullanalı kalemle yazmak zor gelmeye başladı zira. bu blog her bakımdan iyi oldu iyi:) hemi de bedava hehheh. ben de merak ediyorum ne yazacağımı ve sabırsızlanıyorum okumak için. hade bakalım rastgele...

Hiç yorum yok: