28 Temmuz 2008 Pazartesi

Güncem...

Merhaba, iyi,serin,güvenli,huzurlu haftalar diliyorum tüm insanlığa.
Gene bir terör saldırısı ile karşılaştık dün akşam:( Artık dualarıma "güven" isteğimi de ilave ettim. Her an , her yerde tehlike mevcut malesef:( Nerede olursak olalım, caddede yürürken, evimizde otururken, çalışırken vs... Allahım kökünü kurut bu terör belasının ve tüm kötülüklerin.Amin...
Dünden başlayıp yazayım günlerimi, günlüğüme, hatıralarda silinmez bir anı olarak kalsınlar diye. Dün çok sıkıldım, Cumartesi günü mızıkçı kardeşim Saliha Antalya'ya köyümüze gidince ben yalnız kaldım ve kızkardeşlerimin gene büyük bir nimet olduğunu tastikledim.Mızıkçılık etse de onu çok seviyorum, Allah bizleri hiç ayırmasın. Bütün gün evde yatıp, kalkıp en sonunda akşam üstü çıktım dışarıya. Kendime yemek ,sinema ve dondurma ısmarladım ; hiç eğlenceli değildi doğrusu:)
Cumartesi günü Gülden,Hilal,Nilü ile birlikte kahvaltıya gittik.Suna katılamadı malesef. Biz beşimiz eski apartman arkadaşlarıyız. Apartmanda her saatimiz birlikte geçerdi neredeyse ve seyrekleşse de görüşmelerimiz ,hiç kopmadık sonrasında da. Nostalji oldu bizim için, çocukları da annelere bırakınca bol bol muhabbet ettik, genç kızlığımızdaki gibi doymamacasına:) Oradan Nilü ile Kamile'ye gittik biz. Annem de çocukları alıp geldi. Akşam Nurgül'e gittim. Yeni evinin terasını öyle çok sevdim ki her çağırdığında gidiyorum, "hayır " diyemiyorum:)
Cuma günü ben çok sinirliydim:( Arkadaşım Saliha'ya gidecektik arkadaşla rla, 2 saat erken çıkmak için izin istediğim patronum izin vermedi yaw:( İnanamadım, çok sinirlendim; çünkü ben hiç izin istemem birilerine kızıp bana haksızlık yapması çok ağrıma gitti. Buluşmaya katılamamak da:( İş çıkışı annem ile Nilü, Nilü'nün kayınvalidesindeydi ben de oraya gittim. Oradan da birlikte çay bahçesine gittik. Bize kuzen İsmail, Saliha,Deniz,Aysel,Serap ve Sibel de eşlik etti.Bizim yeğenler çok hareketlenmiş yaw durduramıyoruz, peşlerinden sürekli koşturduk durduk orada da. Perşembe günü eski mahallemizin kızlarından Birgül'ün kına gecesi vardı ben de gittim , Gülden'i de göreyim diye. Kınada fazla durmayıp Gülden'lere gittik hep beraber çayımızı demleyip muhabbet etmek kınadan daha cazipti:) O gece Nilü de düğündeydi bize geldi çocuklarla kalmaya :) Kabus gibi bir geceydi, zaten geç gelip uyumadılar da:) O günden Cumartesi'ye kadar da bizde kaldılar:) Şakaydı bu sitemler, öyle çok özlemişim ki yeğenlerimi tatilden geldiklerinden beri göremiyordum, doyasıya sevdim veledleri:)
Çarşamba günü Elmas , Deniz ,Saliha ile birlikteydik. Sonrasında gene hepberaber Sultanahmet'e Havuzbaşı çay bahçesine gittik. Canlı fasıl var orada, tam benlik sanat müziği icra ediyorlar, doğrusu çok keyifli bir geceydi.
Salı günü Aysel geldi bize yemeğe ,evdeydim:)
Pazartesi günü ben Aysel'deydim Saliha ile:) Sularımız kesikti de Aysel'e attık kendimizi:)
Böylece ömrümden giden bir haftayı daha geride bırakmış oldum. Bakalım yaşayacak bir haftam daha kaldı mı. Umarım hayırla , huzurla, sağlıkla yaşayacağım haftalarım, aylarım, yıllarım vardır :)
Sevgiyle,sağlıcakla, huzurla kalın...

Hiç yorum yok: