28 Temmuz 2008 Pazartesi

Bir Çılgının İçinde...


Merhaba, dün gittiğim sinema filminden bahsedeyim size. Rastgele girdim sayılır. Vizyondaki filmlere baktım, Eddie Murphy 'nin oynadığını görünce bu filmi tercih ettim, gülerim belki diye:) Sinema kültürüm çok iyi değil, Eddie Murphy de tanıdığım bir kaç yabancı aktiristten biri, zaten can sıkıntısından tek başıma çıkmıştım yola. Fakat tahmin ettiğim gibi komik bir filim çıkmadı karşıma:) Saçmasapan ,bilim-kurgu ağırlıklı bir filmdi; ama güzeldi:)
Başka bir dünyanın küçücük insanları adam şeklinde bir uzay gemisi ile dünyaya gelip, gezegenleri için gerekli suyu almayı planlıyorlar. Sonra dünyada farklı deneyimler yaşıyorlar, falan filan...
Ne güzel anlattım di mi:) Madem anlatamayacaktım , neden bahsettim ki:)) İş olsun işte:)
Yazın vizyonda pek kayda değer film olmuyor, ama izlenebilir hoş bir filmdi benim için. Yalnız günümde hiç fena gitmedi doğrusu. Gene de ben tiyatro adamıyım, bir kez daha anladım bunu. Tiyatrodan aldığım tadı hiç bir sinema filminden almadım bugüne dek. İzlediğim bir kaç sinema filmi haricinde çok beğendiğim olmadı. Sinemanın da çok umruydum ya:)))
Olsun ben sinemadan bahsederken bile emektar tiyatromuzu öveyim de:)
Bu yazıyı nasıl sonlandıracağımı kestiremiyorum:) Esen kalın diyeyim en iyisi:) Sevgiyle...

Hiç yorum yok: