15 Temmuz 2008 Salı

Dolu dolu...

Merhaba, haftasonum gene renkli, yoğun ve güzeldi. Haftasonu kötü geçer mi hiçJ, aman geçmesin de zaten , hafta içi özlemle bekliyorum gelmesiniJ

Daha önceden bahsettiğim gibi Cumartesi günü liseden arkadaşlarımla buluştuk . Her buluşmada sayımız çoğalıyor, bu kez daha da kalabalıktık. Tam 12 kişi büyüktük. Ayşe, Fatma Zehra, Kübra ve iki çocuğu, Esra, Hülya ve 2 çocuğu, ABD’den Fatma, İzmit’den Özge, Ankara’dan Hatice, sınıfımızın tek doktoru Emine, Meryem ve 2 kızı da bizimleydi.

Evli ve çocuklu olanlar ilk başta dışarıda buluşmanın iyi bir fikir olmadığını söyleyerek itiraz ettiler. Sonra demokratlıkları ile büyüklük gösterip çoğunluğa uydular sağolsunlar. Ama itiraf ediyorum siz haklıymışsınız, o gün benim için çok çok mutlu bir gündü ,sizlerle olmak bana çok iyi geldi; fakat dışarıda kalabalık buluşmak zor oluyormuş. Özellikle yeni gördüğüm arkadaşlarımla pek konuşma imkanı bulamadım. O gün gelenlerden özellikle tebrik etmek istediklerim var. İzmit’ten atlayıp geldiği için Özge’yi, Kartal’dan sabahın köründe eşi ile karşıya geçip, saatlerce eşinin pis iş yerindeJ buluşma saatimizi sabırla beklediği için Esra’yı ve oğlu milli felaket Semih’e rağmen her zaman uyumlu olan, her zaman tadını çıkarmayı bilen , her zaman sakin ve rahat olan, hiçbir gezmeye “hayır” demeyen canım arkadaşım Kübra’yı tebrik ediyorumJ Kübra inş. Ben de senin gibi bir anne olurum, süpersinJ

Kızlarla ayrıldıktan sonra Fatma Zehra’nın evine kahve içmeye gittik, Sevin, Fatma ve ben.

Oradan da geçen hafta sözleştiğimiz üzre Sevin ile İclal ‘e gittik, Saliha ve Aysel’i de alarak.

İclal harika bir sofra hazırlamış bizlere. Yemeklerimizi yedikten sonra tabu oynadık J İclal ve Sevin ilk kez oynuyorlardı ama ikisi de zeki olduğundan berabere sonuçlandı skor. Güzel bir gecenin ardından sabah güzel bir kahvaltı ile birlikteliğimizi noktalayıp vedalaştık Sevin ve İclal ileJ “Gene geliriz “demeyi ihmal etmedik elbetteJ

Aysel , Saliha ile vitrinleri dolaşıp, Müc’ün “bişeyler yapalım” diyen telefonundan sonra gezmeye doymayan bizlere Süleymaniye yolu göründü anidenJ Müc ile buluşup Süleymaniye’ye gittik birlikte. Orada da tabu oynadıkJ Dışarıda tabu oynamak biraz riskli Saliha mızıkçısı kavga çıkartıyor, insanlar tuhaf tuhaf bakıyorJ Gene skor haksız yere berabere sonuçlandı sayesinde. Allah'ım bu benim kardeşim olamaz inanılmaz cadı J

Sorsanız “haksızlığa tahammülüm yok” der, ama basbayağı cadı işteJ Neyse henüz bekar olduğundan çok kötülemeyeyimJ Diğer bütün huyları güzeldirJ

İşte böyle sevgili günlüğüm, bir hafta sonunu daha bitmesin isteyerek bitirdim. Ama tüketmedim, güzel anılarla doldurup, bir ömür boyu yaşatmak üzre hoş hatıralarıma ekledim.

Ey güzel hatıralar, çoğalın e mi siz, cümleninkiyleJ, sevgiyle…


Not: (OLMASI GEREKEN) Cumartesi günü ABD'den gelen biricik arkadaşım Fatmacığım sağolsun çikolata getirmiş bizlere. Nereden aklına geldi bilmiyorum, çok mahcup oldum. Dedim onca uzak mesafeden ne gerek var çikolata getirmeye, hem İsviçre olsa, Avusturya olsa anlarım , burda çok daha güzelleri varken incelik yapıp taaa ABD'den çikolata taşıman büyük incelikti . Ağzımızı tatlandırdığın için çok teşekkür ederim şeker arkadaşım Fatmacığım:)

Not: (OLAN) Ee be Fatma , ben sana çikolata getir diye başının etini yerken, bu kadar az mı getir dedim. Neydi o öyle dişimin kovuğuna yetmedi:) Zaten herkesin içinde açma , bana ver sadece dedim , geçen sefer de milletin içinde açtın bölüşmek zorunda kalmıştım. Zaten getirdiğin azcık bişey o da dağıtınca bitti. Bir de paketin içinde bi sürü çeşit vardı ben bikaçının tadına bakabildim , özellikle çeşit çikolata getiriyosan , her çeşidinden yemem gerekiyo. Neyse artık insanlık bende kalsın, bunca olumsuzluğa rağmen sana teşekkür edeyim
çok merci canımcığım, daha çok daha güzel çikolatalarla TR ye sık sık gelmen dileği ile:)

Hiç yorum yok: