21 Temmuz 2008 Pazartesi

Günlerim...

Merhaba , yeni bir haftaya başlarken sağlıklı, serin, huzurlu bir hafta diliyorum cümlemize.
Günlerim birikti gene, uzun bir yazıya benzer bu yazının akıbeti gene:)
"Gene" sözcüğü durağanlığı anımsatırken benim kullanma amacım statikliğimi tekrarladığımı bildirmek içindi Allah'tan:)
Neler yaptım uzatmadan anlatayım sevgili günlüğüme , zevkle:)
Cumartesi günü arkadaşım Serap' a gittim. Çok sakin ve huzurlu saatler geçirip, hoş muhabbet ettik . Akşamına Medişko'nun torununun sünnet kınasına katıldık annemlerle. Kınadan da halama geçip, kuzen Ayşe'yi aldık. Birlikte çay bahçesinde dondurma yiyip bize gittik. Ayşe uzakta oturduğundan sık görüşemiyoruz. Bu kez uzun zamandır doyasıya konuşamamanın acısını çıkarttık, iyi oldu doğrusu. Pazar sabahı annemin hazırladığı güzel kahvaltının ardından , kuzen Musti'nin de katılımı ile tabu oynadık. Hava çok sıcaktı, ikindiye kadar evde oturduk. İkindi vakti Saliha ve Ayşe ile yollara çıkıp vapurla Eyüp' e geçip, oradana teleferik trafiği sebebi ile yürüyerek Pier Loti'ye çıktık. Ayşe yolda arkadaşı Meryem'e rastlayınca o da bize katıldı ve Pier Loti'de güzel saatler geçirip, muhabbet ettik birlikte. Dönüşte teleferikle indik bu kez. Eyüp'de ayrılıp onlardan Saliha ile arkadaşı Nuran'a gidip kahve içtik. Ardından da eve gelip Elmas'ların çağırması ile çay bahçesine gittik yeniden:)
Bu haftam gümpürtüye gitmesin yazamadığım günlerimden de bahsedeyim kısaca:)
Cuma evdeydim.Perşembe Nurgül yeni evine taşındı , ona gittik Aysel,Birsen,Hafize ve Şükran ile. Çarşamba kuzen İsmail'i çok yalnız bıraktığımızı farkedip Saliha ,Musti ,annem ile birlikte Ayşe halama gittik. Salı günleri sanırım evdeydik:) Pazartesi günü Yeliz ile birlikte annemin arkadaşının bahçesinde oturduk serin serin:)
Diziler olmadığından biriktirdiğimde çok unutuyorum günlerimi:)
Huzurlu anıların hatıralarda tazeliğini koruyup, sevinç vermesi ;huzurun her daim hissediliyor olması duası ile...

Hiç yorum yok: