14 Temmuz 2008 Pazartesi

Canım Nilüm, iyi ki doğdun ve iyi ki ablamsın...


Merhaba , 12 Temmuz Cumartesi günü ablam, en yakın arkadaşım ve "kız kardeş çok büyük bir nimet, kızkardeş gibisi yok" dememe sebep olan , iki kız kardeşimden biri Nilü'nün doğum günü idi. Nilü'ler o gün tatile çıkacaklarından Cuma akşamı kayınvalidesine ve bize geldi vedalaşmaya. Bize zaten geç gelmişti, enişteme 00,00' a kadar kalmalarını tembihledik . Saliha, üzerinde"iyi ki varsın kara akrep" yazan küçük bir pasta yaptırmıştı , tam 00,00 da, yani 12 Temmuz'da doğum gününü kutladık:) Kara akrep lakabı rahmetli, Aşık dedem'e aittir:) Aşık dedem herkese lakap takardı. Ablam da aramızdaki en esmer kişi olduğundan ona o lakabı uygun görmüş olacak. Esmer dediğime bakmayın bembeyaz, sadece bizden biraz daha siyah kaşlı ve gözlü:) Bizim ailede çoğunun kaşı yok gibi bişey zaten:) Neyse lakabı ile müsemma olur sanırım tatilden döndüklerinde:) Canım yeğenlerimi şimdiden çok özledim.
Bu arada sevgili Nilü, iyi ki doğdun, iyi ki varsın ve iyi ki benim ablamsın. Senin gibi bir kardeşe sahip olduğum için çok ama çok şanslıyım, tabi sen de benim gibi bir kardeşe Nilü ailemizin en becereklisidir. Yengeç burcundan olması ile hep övünür." Biz olmasaydık, sizler aç kalırdınız "der :) Çok iyi bir ev hanımıdır. Ama çalıştığı yıllarda da çok iyi bir iş kadını idi. Okul hayatında da çok iyi bir öğrenci.Aklı zehir gibidir , zekası ile de çok övünür zaten:) Sanırım biraz megalomanyak:) Bunları yazarken farkettim:)
Halı örer, pasta yapar, elinden her iş gelir. Kafayı bir şeye takarsa mutlaka o iş üstünde yoğunlaşır ve dikkatini sadece o işe verir. Evinde sudoku çözdüğü zamanlar yeğenlerimin perişanlığını bilmem anlayabildiniz mi:) Çok rahat, psikolojisi çok düzgün biridir. Ben çoğu şeyi onla paylaşır, ondan akıl alırım . Yaaa onun için yazacağım çok şey var fakat zamansız yazmışım, patronum başımda dikiliyor da:) Neyse artık siz bilin ki o benim ablam
O olmasa idi hayatım çok eksik olurdu eminim.
Seni çok seviyorum Nilücüğüm, hayatın boyunca eniştemle, yeğenlerimle ve bizle hep huzurlu, sağlıklı ve mutlu yaşa inşallah. Nice senelere...

Hiç yorum yok: