11 Temmuz 2008 Cuma

Anlatamıyorum...

Merhaba, hayırlı ve bereketli bir Cuma günü geçirmenizi diliyorum hepinize.
Her gününüz hayır, her işiniz bereketli olsun inşallah.
Duaya muhtaç biri ancak bu kadar dua eder diye bir görüşüm var benim:) Bu görüşüme inanın ve bana bolca dua edin e mi:)
Bu arada ezberimdeki şiirleri , bitene dek ve aklıma geldikçe sizlerle paylaşmaya devam ediyorum. Nevbahar klasiği oldu bu:) Bugün paylaşacağım şiiri lisedeki edebiyat hocam Ayla Abak ezberletmişti bize. Biz diyorum ama bilmiyorum benden başka ezberleyen olmuş mudur:) Keşke daha da çok ezberletseydin canım hocam. Sen benim unutamadığım birisin. İzini kaybettim, bulmayı çok ama çok istiyorum. Sen edebiyat sevgisi ile dolu geçen yıllarımda benim için bir şanstın, iyi ki varsın ve iyi ki senin taleben olma şerefine nail oldum.
Şiirime gelince Orhan Veli Kanık'ın "anlatamıyorum"'u...

Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma, ellerinizle?

Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.

Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.

Hiç yorum yok: