17 Temmuz 2008 Perşembe

Geç bulduğum ama hep hayatımda olacak olan sevgili arkadaşım Kübra , İyi ki doğdun


Merhaba, bugün bloğumda sık sık bahsi geçen lise arkadaşım Kübra'nın doğum günü. Dün Sevin "facebookta gördüm Kübra'nın doğum günüymüş yarın" dedi. Bugün sabah Ayşe "Kübra'nın doğum günü" dedi. ben de gururla "biliyorum" dedim ikisine de:) Çünkü nasıl olduysa bir konuşma sırasında öğrenmiş, telefonuma kaydetmişim. Kaç gün öncesinden haberim vardı.
Kübra ile lisede 2 yıl aynı sınıfta okuduk; fakat sınıfımız ortaokuldan beri aynı arkadaşların olduğu bir sınıf olduğundan ve ben sonradan aralarına katılmış olduğumdan çok yakınlaşamamıştık. 3. sınıfta da sınıflar dağılmış, karışmıştı. Aradan 12 yıl geçti Nasıl oldu hatırlamıyorum, sanırım facebookta bulduk birbirimizi:) Bir daha da ömür boyu ayrılamayız gibi geliyor bana.
Geç kazanılan dostluklar bizimkisi. Ama çok sağlam...
Sanki yıllardır hiç ara verilmemiş; hep görüştüğüm insanlar onlar benim için. O kadar çok seviyorum ve öyle şanslı hissediyorum ki kendimi bu açıdan, zaten hep dostlarım için aynı şansı yakaladığımı düşünmüşümdür.
Gelelim sadete:)
İyi ki doğdun, iyi ki varsın canım arkadaşım Küboş; ve iyi ki benim arkadaşımsın. Ne kadar şanslısın şeker:))))
Nice senelere, birlikte, sevgiyle, geze geze:) ...

Hiç yorum yok: