8 Ağustos 2008 Cuma

Bu haftam...

Merhaba , bugün Cuma çok mutluyum; yarın tatil:).
Bu sabah akrabamız ve arkadaşım Kübra doğum yaptı. Allah hayırlı evlat yetiştirmesini nasip etsin, güzel bir günde, hem Cuma hem de 08/08/08 de dünyaya geldi bebiş:)
Haftasonuna girmeden bu haftaki güncemi kaydedeyim:) Dün akşam Nurgül'deydik. Müc, Aysel ve Saliş ile. Nurgül yufka açtı ben harcını koyup sacda pişirdim:) Çok zevkliydi, küçükken komşular oklava ile elime vurduğundan , annem ise hiç bilmediğinden içimde uhdedir hamur açmak:) Şimdilik sacda pişiriyorum , belki yarın açarım da belli mi olur:) Ama en zevklisi yemesi tabi:)
Çarşamba günü spor arkadaşım ve hemşehrim Remziye'nin kına gecesine gittik Saliş,Deniz,Derya ile.
Salı günü Adem amcam, kuzen Musti , gelin Beri ve Saliha ile Nilü'ye yemeğe gittik. Tatiline rastladığından dolayı veremediğim doğum günü hediyesini de yanımda götürdüm.Türk kahvesi makinesi ve yanında kahveli çikolata:)
Pazartesi günü Deniz , Derya ve Saliş ile Kahve dünyasına gittik. Nilü'nün hediyesini de oradan aldım zaten:) Bize Musti ve gelin Beri, Elmas ve Ayşe de katıldı daha sonra. Çoğaldıkça çoğaldık anlıcağınız:)
Bir haftam da böyle geçti işte:) Nice nice haftaları sağlıkla, huzurla, sevgiyle, gezerek :)devirmek dileği ile...
Sevgiyle...

Hiç yorum yok: