30 Mart 2010 Salı

Yine günler:)

Merhaba, önce bronşit,sonra astım bronşit ,şimdi de bahar kırgınlığı ... Yaşlanıyor muyum, yoksa nazar mı değdi bana bir türlü anlamlandıramadım:) Ciddi anlamda yorgun hissediyorum kendimi. Bütün vücudum dökülüyor.Hayır olsun inşallah...

Dün akşam evdeydim. Ders çalışmaya çalıştım. Testlerde İclal beni geçince ben derslerden soğudum:) İclal'in artistliklerini çekemiyorum:). Hanımefendi de soğumuş, neymiş dişine göre rakip bulamamış:))) Terbiyesiz yaw:)

Cumartesi günü Özgeciğime gittik İzmit 'e. Saliha, Sevin, Küboş ve Hülya ile. Sabah 9,30 da otogarda buluşmak için sözleşmiştik. Ben 7,30'a saatimi kurup erkenden yattım ki sabah banyo yapayım, kıyafetlerimi ütüleyim diye:) Velhasıl hesap uykuya yenildi:) Saat 9,10'da Saliha'nın "ben otogardayım" diye beni araması ile uyandım ki neye uğradığımı şaşırdım. Kimseyi bekletmemeye özen gösterirken bu durum bir felaketti benim için. Sadece yüzümü yıkayıp taksiye atlamam ile 9,30 da otogarda oldum. Kızlar "nevbahar yetişir" diye endişelenmemişler ama ben çok endişelendim:) Nasıl geçtiğini anlamadığımız otobüs yolculuğundan sonra otogarda bizi karşılayan Özge ile harika hazırladığı kahvaltı sofrasına kavuşmak için evinin yolunu tuttuk:) Malesef yine sofranın cazibesine kapılıp resim çekmeyi unutmuşuz. Ama cidden görülmeye ve tadılmaya değer bir sofraydı. Küçücük bebeği ile bir çok zahmete girdiği için canım arkadaşıma çok teşekkür ederim. Ellerine sağlık şekerciğim. Yine nasıl geçtiğini anlamadığımız, harika bir gün geçirdim sevgili arkadaşlarımla. Özge , öğleden sonra bize pide yaptırıp Naila parkına, körfez manzarası eşliğinde piknik yapmaya götürdü. Hava da şansımıza güzel olunca cidden dostlar arasında huzurlu bir gün yaşamanın keyfini paylaştık hep birlikte. Kızlar sizi çok seviyorum. Akşam İclal' in ağabeyine gittik. Sağolsun Ekrem ağabey bize bilgisar dersi ile ilgili yardımcı oldu. Eşi Betül de bizim için mamalar hazırladı. Haftasonlarını ziyan ettiğimiz için özür dilerim. O gece İclal de kaldım. Biraz ders çalıştık.

Pazar günü İnci teyze ve İclal'in hazırladığı harika kahvaltıdan sonra eve geldim. Akşam Saliha, Elmas, Ata ve Ertan kebapçıya gitmiş , beni de çağırdılar birlikte yemek yedik.

Cuma akşamı evdeydim.

Perşembe akşamı kuzen Yasin'in minik oğlu Eymen'in cafe de kutlanan doğum günü partisine katıldık ailecek. Oradan da uzun zamandır göremediğim Aysel'e bir kahve içimlik uğradım:)

Çarşamba akşamı Elmas'taydık Deniz, Saliha, Zehra ve annesi ile.

Salı akşamı Yeliz'in teyzesi Nazan'daydık annem ,Yeliz ve Saliha ile. Nazan yeni aldığı evine taşındı biz de "güle güle otur" demeye gittik:) Cidden güle güle ve huzurla otur Nazancığım.

Pazartesi akşamı Asuş teyzem, Hasan eniştem, Eyüp, Fatma Nil, Esma abla, Miray abla ve ağabeyi, Nilü ,eniştem ve çocuklar bizdeydi.

Pazar günü bahsettiğim gibi Ayşe'nin doğum gününü kutladık. Kutlama sonrası Elmas, Deniz, Ayşe ve Saliha ile bir cafede yorgunluk kahvesi içtik. Akşam eve gelip anneme söz verdiğim gibi köşe bucak temizlik yaptım:) Annem ve babam mest oldu:) Onları mutlu etmenin yolu temizlikten geçiyor:) Hele babam bayılıyor temizliğe. Annem de yapmayı sevmiyor ama yapılmasını seviyor:) Genç kızken br yere gideceğimizde bulaşık yıkardık:) İzin garantiydi:)

Cumartesi günü Aylin ile Bakırköy Cmt pazarına gittik. İncik ,boncuk alıp kaşınan cebimizi boşalttık:) Oradan Nilü'ye gittim. Önce komşusu Zehra abla da kahve içtik, sonra annemin de gelmesi ile çay keyfi yaptık Nilü'de. Akşam bize İclal geldi ders çalışmaya. Bu sefer ki çalışmamız verimsiz oldu:) Saliha sürekli sabote etti, Elmas geldi,Yeliz geldi derken geç saatlere kadar ama ara vererek ders çalışmaya çalıştık:) O gece İcloş bizde kaldı. Epey birikmiş günlerim:) Neyse yazdım ya rahatladım:) Yazmasam bir yük beynimde yaw :) Yükümü boşalttığıma göre bana eyvallah...