28 Eylül 2010 Salı

Alperen okullu oldu...



Merhaba, iki hafta önce Alperenim okula başladı. Ben vakit bulup anca bahsedebiliyorum:( Yıllar ne çabuk geçiyor , ömür ne çabuk tükeniyor. Hayat büyütüyor adamı , istemesek de... Alperen'in büyüdüğünün bir türlü farkına varamıyoruz biz. Hep bebeksi tavırları olduğundan ,hep kucağa alıp öpüp,koklanacak ballığa sahip olduğundan mıdır nedir. Tabi bu düşüncemizde geç konuşmasının, geç çişini öğrenmesinin de rolü yok değil:)))) Teyzesinin balı mahallelerindeki okula yazdırıldı annesi tarafından. Ömer'e aylarca okul arayan ve iyi okulda okusun diye uğraş veren Nilü Hanım, Alperen'de aynı hassasiyeti "çok küçük, uzak okulda ilgilenemem" bahanesi ile göstermedi:) Zaten hep ilklerde özenilir . Neyse ki benim yeğenim her ortamda başarılı olacak kadar bana çekmiş:))))) Okula başladığında "Anneciğim ben bu okulu acayip sevdim" demiş. Hafta sonu bizdelerdi "Ya neden tatil var" diye yakındı durdu. Maşallah demeyi ihmal etmeyeyim zira sağı solu belli olmayan beyimizin fikri değişebilir. Zaten sınıflarında hiç güzel kız yokmuş:)Okula başladığı ilk gün resimdeki arkadaşı Barış ile tanışıp çok sevmesi ayrıca sevindirdi beni. Öğretmeni Nurcan Hanım'da çok cana yakın biriymiş Nilü'nün dediğine göre. İnşallah okul hayatında çok başarılı olursun canım yeğenim. İnşallah annene çekersin de zeki olursun. Ama annen kadar hırslı olma olur mu:) Az ışıkta uyumak zorunda kalmadım annen yüzünden,geceleri ders çalışıyordu da:) Ama en önemlisi hayattaki başarın bunu unutma. Hayatta her koşulda mutlu olmayı bilen,ahlaklı,sağlıklı,huzurlu bir birey olman ilk duam senin için. Vatanını seven ve koruyan , değerlerine sahip çıkan, tüm kötülüklerden uzak durmayı bilen inançlı,iradeli,ahlaklı ve sevgi dolu bir insan olarak yaşa inşallah. Seni çok seviyorum canım Alperen'im. Rabbime şükürler olsun ki Nilü gibi bir ablaya ve Ömer ile senin gibi iki harika yeğene sahibim. Eniştemin payını yadsımıyorum:) Ailecek her daim sevgiyle kalın...

1 yorum:

BlahBlah dedi ki...

maaşallah neeev. koca adam olmuş :)