22 Eylül 2010 Çarşamba

Sana Sonsuz Kala...

Merhaba, bloglarımız sayesinde tanıştığım ve dostluğumuzun bir ömür süreceğini umduğum Hamiyetciğimin bloğunda kendi yazdığı bir şiire rastladım. Her yazısını,şiirini beğendiğim arkadaşımın bu şiirini de çok beğenince kendisinden izin isteyip bloğumda paylaşmak istedim. Canım arkadaşım da beni kırmadı. Hamiyetciğimin bloğu benimkine benzemez çok dolu, çok içerikli ve edebidir. Hala bir kitap çıkarmasını dört gözle bekliyorum ki yazdıklarını daha çok kişi okuyabilsin. İnşallah bir gün bu müjdeli haberi bana verir. Şekerciğimin yüreğinden kopanları okumak isterseniz işte blog adresi: http://hamiyetakan.blogspot.com/

Eminim benim gibi sizin de yüreğinize dokunacaktır Hamiyet. Her daim -senin tabirinle- ruhunun içine periler kaçsın e mi:) Seni seviyorum...

uykusuzluğun
tecavüzüne uğrayan
gecelerim var benim
her yanı paramparça

içinde yitik bir benlik
yarını koparılmış takvim
ucuz bir giysi gibi sırtımda
yamalı geçmiş

ve bir intihar timi
anılar kentinde
toplu katliama bekçi

izin versem bilirim
geri dönüş olmayacak
biri nefreti üfleyecek suratıma
nefesim tıkanacak

olmuyor gülüm olmuyor
nefret kisvesi
bu bedene yakışmıyor

bakışları sen olanın
giydiği libas yine sen oluyor

ama can ile yoğrulan
divane şu gönül
ha kırıldı ha kırılacak
artık dayanmıyor

Hamiyet Akan

Hiç yorum yok: