28 Eylül 2010 Salı

Gap yolcusu kalmasın:)



Merhaba , hava atmak gibi olmasın ama yukarıdaki resimler yarın çıkacağım Gap turunda göreceğim yerlerden sadece ikisine aittir efendim:)))) Evetttttt sonunda gizemli Güney Doğu Anadolu'yu görebileceğim. Uzun zamandır hayalini kurduğum gezi , halen küs olduğum kız kardeşim Saliha 'nın bana doğum günü hediyesidir:) Ferhan yine haklı çıktın :) "Borcun olsa da sen durmazsın kızım,mutlaka gezersin" sözünde iyi ki haklı çıktın :))))) Ben bu Saliha'ya doğum gününde ne yapsam da hakkını ödesem aceba diye kara kara düşünceler sardı dört bir yanımı yaw. "Doğum gününde izledim sizi ,keşke herkes sizin gibi küs olsa" dedi Nurgül geçen gün bana:) Ben böyle bakmamıştım ama iyi ki böyle küsüm dedim Nurgül'ün sağladığı farkındalıkla:) Diyarbakır, Mardin, Antep, Antakya, Adıyaman, Kilis ve daha bir dolu gezilesi görülesi,yenilesi,içilesi yerlerden yaşadıklarımı çok uzun anlatacağımdan şimdilik Allah'a ısmarladık diyelim. Hoşçakalın...

2 yorum:

Hamiyet Akan dedi ki...

Yine gittin dime :) Bende dedim borç morç hava civa seni tutablene aşk ola :)

Hadi bakem iyice gez eğlen ve bol bol güzel anıyla gel.
İyi yolculuklar şeker.

Sudamlam dedi ki...

ekledim demiştin... burayı unuttun galiba :(