10 Şubat 2010 Çarşamba

Dilek Türkan ile tango keyfi...

Merhaba , daha önce bahsettiğim gibi Pazar akşamı Esra,eşi ve Hacer teyze ile CRR'deki Dilek Türkan konserine katıldık. Bu konsere iştirakim biraz ilginç:) CRR'deki etkinliklere bakarken Dilek Türkan konserini gördüm. Kim aceba diye nette aradığımda benim çok severek dinlediğim şarkıları söyleyen kişi olduğunu farkettim ve hemen bilet aldım:) Hatta uzunca bir zaman "Mazi kalbimde bir yaradır" adlı şarkıyı bloğumda çalmıştım,belki hatırlarsınız. Gel gör ki hiç merak etmemişim "bu sevdiğim şarkıları kim söylüyor" diye:) Bu da benim ayıbım işte. Velhasıl bu konserde Türkan, Cumhuriyet döneminden günümüze tango,fokstrot (ne demek bilmiyorum:)) gibi eserleri yaylı çalgılar dörtlüsü,piyano,kontrbas ve klarinetten oluşan bir entürmantal formasyonda seslendirdi. Bu açıklamayı broşürden yazdım ,hiç bir şey anlamadığımı itiraf etmeliyim:)) Anladığım şey harikulade bir ses, harika şarkılar ve profesyonel çalgıcıların enstürmanlarından çıkardığı muhteşem tınılardır:) Çoğunu bilmediğim, tozlu plaklarda kalan ,değeri bilinmeyen birbirinden değerli eserleri Cengiz Onural ve Oğuzhan Balcı'nın düzenlemeleriyle bizlerle buluşturdukları ve çok güzel bir akşam geçirmeme sebep oldukları için emeği geçen herkese teşekkürü borç bilirim. Sesinize,ellerinize,yüreğinize sağlık...

1 yorum:

Hamiyet dedi ki...

Akide şekerim, çok değerli bir konsere gitmişsin, şanslısın vesselam :)