8 Şubat 2010 Pazartesi

Günlerde ...

Merhaba, yeni hafta ,yeni sevinçler getirsin cümlemize.
Ben bronşitten kurtulamadım:( Hala kötür kötür öksürüyorum. Hala insanlar öksürdüğümde bana bakıyor:) İlaç kullanmaya devam,bakalım ilaçlar bittiğinde bir değişiklik olacak mı.
Dün İclal'e kahvaltıya gittim Gülcan ile. İclal'in annesi yine harika börekler yapmış. Ellerine sağlık,keselerine bereket... Dün akşam da Esra, eşi ve annesi ile Dilek Türkan'ın CRR'deki konserine gittik. Çok beğendiğim konserin ayrıntılarından daha sonra bahsedeceğim.
Cumartesi günü Nilü ve çocuklar bizdeydi ,birlikte kahvaltı yapıp Ramazan ağabeyimin 7. gün mevlidine katıldık. Ramazan ağabeyim bir kaç yıl önce vefat eden babasına uzunca bir şiir yazmış. Şiirinde aile fertlerinden ve kendinden bahsedip ; babasını ne çok özlediğini dile getirmiş. Bu duygusal şiiri bana okuttu Mehtap ablam. Herkesi gözyaşlarına boğdu Ramazan ağabeyim. Biz de onu özleyeceğiz bundan sonra . Mekanları Cennet olsun ikisinin de inşallah... Cumartesi akşam üzeri ise Rukiş'in ablası Şerife ablanın nişan merasimine katıldım. Bir yerde ölüm, bir yerde düğün... Ben de ölü evinde ağlayan,düğün evinde oynayan tabirine cuk diye oturdum:) Eeee hayat bu, devam ediyorsa durmayacaksın,yoksa düşersin... Nişan sonrası , eniştemler Sütlüce'deymiş ben de onlara katıldım birlikte uykuluk yedik ,sonra da eve geldim.
Cuma akşamı Hilal, Hasan, İclal, Esra ve Hacer teyze ile Kenter Tiyatrosu'nda Kraliçe Lear adlı oyunu izledim. Yıldız Kenter'i ilk kez canlı olarak sahnede gördüm ve büyülendim. Yine ayrıntıları sonraya bırakıyorum:) O akşam tiyatro çıkışı İclal ile İsmi'ye gittik. Nilü,Saliş ve Deniz de oradaydı birlikte kahve içip ,eve geldik. O gün İclal ve Nilü'ler bizde kaldı.
Perşembe akşamı Aysel'deydik Elmas,Saliş, Aysel'in kuzenleri Özge ve Özlem ile birlikte. Elmas bize mıhlama yaptı o gün, Aysel de köy patatesi pişirdi. Biz ise afiyetle yedik:) Teşekkür ederim Ayselciğim, özellikle soban içimi ısıttı.
Çarşamba akşamı evdeydim. Nurcan geldi bize o akşam.
Salı akşamı da evdeydim:)
Günlerde yaşananlar bu kadar, kal sağlıcakla günlükcağazım:) ...

Hiç yorum yok: