11 Şubat 2010 Perşembe

Kredi kartı - Vak'aaa...

Merhaba, "çok oldun" diceksiniz ama ben Salı günü de Devlet Tiyatrosu'nun Cevahir Sahnesi'nde Cüneyt Çalışkur'un yazıp,yönettiği Uğur Polat'ın ve Çağ Çalışkur'un oynadığı Kredi Kartı-Vak'aaa oyununu izledim Elmas ile.

Blah blah'in deyimi ile 'etkinlik kelebeği'nizin Şubat ayı çok yoğun:). Bunda hem cidden görmek istediğim tiyatroların ve dinlemek istediğim konserlerin bu aya denk gelmesi etken, hem de Saliha ile hala küs olmam etken:) Evde Saliha ile küsken çok canım sıkılıyor ama barışmayı düşünmüyorum, zira kavgamızdan sonra çok çirkinleşti:) Neyse artık yapcak bir şey yok her evde olan şeyler bizim eve de sıçradı:)

Ben oyuna döneyim:) Oyun tek perdede iki bölüm olarak işlenmişti. 1. bölümde kredi kartı vakası,ikinci bölümde de narsist kişilik vakası anlatılıyordu. İsme bakıp kredi kartı mağdurunu izleyeceğim diye düşünürken oyundaki karakter ile bankaların, müşteri mağduru olabileceğini görmek beni çok mutlu etti. Oyundaki bankacılarla Uğur Polat'ın telefonla kurduğu diyaloglardan çok şey öğrendim. Kartlarımı hiç faize düşürmesem de bir gün düşürüp, o cümleleri bir müşteri temsilcisine kullanmayı çok isterim doğrusu:)))

Cüneyt Çalışkur'un kızı olan Çağ Çalışkur 1. bölümde bir radyo Dj.idi. Oyun esnasında söylediği şarkılarda çok başarılıydı bence oyuna renk katmış. Ama benim için herşeyden önemlisi bu oyun ile oyunculuğunu çok beğendiğim Uğur Polat'ı ilk kez sahnede izlemem ve bu beğenimin artması oldu . Harika bir oyuncu ki bu oyunda da bunu çok iyi gösteriyor. Ben gülümsedim bol bol, çok da keyif aldım oyundan. Hatta son anda işi çıktığından gelemeyen İclal'e kendisiyle tekrar aynı oyunu izleyebileceğimi söyledim.

Oyun broşüründe Cünety Çalışkur "Nietzche 'Sizi öldürmeyen şey güçlendirir!' diyor. Ben de oyunlarımda 'sizi öldürmeyen şey sakat bırakır' diyorum " diye bir not düşmüş. Düşündürücü değil mi?

Tiyatroyu cidden çok seviyorum. Emek veren herkese sonsuz teşekkürler...

Hiç yorum yok: