2 Şubat 2010 Salı

"Gül ile Bülbül" Melihat Gülses&Bekir Ünlüataer

Merhaba , Pazartesi günü kar yağışına rağmen önceden aldığım ve katılmayı çok istediğim CRR'deki Melihat Gülses ve Bekir Ünlüataer'in düet/konserine Hilal, Esra, babamın kuzenleri Hacer ve Kadriye teyze; ve Yasemin abla ile birlikte katıldık. Konser arkadaşım olan annem bu kez yoktu. Ama diğer konser arkadaşlarım da çok iyiydi. Zevk alan insanlarla konser izlemek ayrı bir keyif. "Gül ile Bülbül" adı altında Orkestra Pera'nın ve konservatuvar öğrencilerinin eşlik ettiği bu unutmayacağım eşsiz müzik ziyafetinde Melihat Gülses ve Bekir Ünlüataer birbirinden güzel düet, şarkı ve kantoları tiyatral meziyetlerini de ortaya koyarak icra ettiler. Konser sırasında tambur ve kemençe sanatçılarımızdan birer usta ve Mısra adında küçük bir kız çocuğu farklı şarkılarda konsere tat eklediler. Konser boyunca siyah-beyaz ve eski zamanlara ait film,resim görüntüleri de güzel bir nostaljiydi. İki harika ses birleşince neler olabileceğini varın artık siz düşünün:) Mest olmuş yüzler, rehabilite olan bizler memnun insanlar olarak evlerimize döndük. Konser bitiminde Hacer teyze Melihat Hanım'a el sallayıp, öpücük gönderdi. Hava şartına rağmen salonun tamamına yakını doluydu ve biz arka sıralardaydık. Buna rağmen Melihat Hanım Hacer teyzenin öpücüğünü aldı ve karşılık verdi. Hacer teyze kulise tebrik etmeye gitti ve resmini çekmesi için Hilal'i de yanına götürdü. Ben o kalabalıkta görebileceklerine ihtimal vermemiştim doğrusu. Fakat sadece onlar değil Esra, Kadriye teyze ve Yasemin abla da görüp,resim çektirmişler . Ben mi? O sırada WC'deydim:(

Hacer teyze öyle tatlı bir kadın ki anlatamam. Melihat hanımdan bahsederken "su gibi kadın, ben bile ondan çok makyaj yapmışım, sanatçıya saygımdan ama. Gözlerime olan simi boşalttım .Hiç kaşlarımı boyamazdım bugün onun için boyadım" dediğinde nasıl hoşuma gitti anlatamam. Bindiğimiz taksi şoförüne "bak konserden çıktım çok mutluyum sakın bizi fazladan dolaştırıp sinirimi bozma" demesine ise bittim:)))

Seni çok seviyorum Hacer teyze senle konsere gitmek çok keyifli. Sırada yeni konserler var,iple çekiyorum:) İşte Hacer Teyze ve Melihat Hanım.


Bu arada bu eşsiz müzik ziyafetini yaşattıkları için emeği geçen herkese teşekkür ederim.

2 yorum:

tufan dedi ki...

Merhabalar,öncelikle affınızı rica edeceğim,ben bu sayfaya sevgili arkadaşım newbaharın sayfası sanarak ona hitap ettiğim gibi yorum bırakmıştım,ancak yeni farkettimki ayrı sayfalarsınız.

Ama sizide okumaya devam edeceğim arkadaşım,mutlu ve sağlıklı günler diliyorum.

Saygılar sevgiler.

Hamiyet dedi ki...

Mutlu insanlar etrafındakileride mutlu eder. Şekerrr, Hacer teyzenle bol gülücüklü konserler diliyorum.