3 Şubat 2010 Çarşamba

"Dullar"


Merhaba Cuma günü hala torunum Ayşenur ve arkadaşım İcloş ile Rşat Nuri Sahnesi'nde Alman yazar Fitgerald Kusz'un yazdığı "Dullar" adlı oyunu izledik.

O gün babam ameliyat olduğu halde hem biletim yanmasın diye hem de ismi beni çok çektiğinden bu oyunu çok merak ederek izlemeye gittim. Fakat ne beni,ne beklediğimi bulamadım oyunun içinde. Oyuncular çok başarılı kişilerden oluşuyordu ama nedenini bilmediğim bir eksiklik vardı oyunda. Oyunun ,skeçler arasında olan dul amatör tiyatrocu ekipten pek bir farkları yok gibiydi. Sergilenişinde mi ,nerede hata var anlamadım. Zamanla oturur dicem ama bu oyuncular zaten çok profesyonel kişiler. Oyunu yöneten kişi de oyunculardan olan Hülya Karakaş. Bilemiyorum ama ben bu oyundan haz alamadım malesef. Yine de emeği geçenleri tebrik ederim.

Hiç yorum yok: