25 Nisan 2008 Cuma

Annem hastanede, bana ne gerek sütlü börek...

Merhaba, yazacaklarım daha bitmedi:) En son Gönül ablada kahve içerken kalmıştım:) İşte bu haftanın en önemli hadisesi orada başladı yaşanmaya:( Annem aradı ve "gelsene, ben iyi değilim doktora götür " dedi. "Her resmi tatilimde bunu yapıyor" diye anneme söylene söylene eve gittim:( "Hadi doktora götüreyim" dediğimde "yok şimdi gitmeyeceğim" deyince ben de yattım uyudum. Sonra sancıları artmış "hadi gidelim" dedi. Sonra karnesini bulamayınca sinirlendi, bana kızdı:) Ben de açtım ağzımı yumdum gözümü:( Ben kızınca yemin etti senle gelmeyeceğim diye, çekip gitti. Komşumuz Melahat Teyze ile gitmiş. Ben de sinirlenip, Nurgül'e gittim ,Birsen ve Aysel oradaydı. Ama annemde aklım süreli, pişmanlık hisleri ile birlikte:( Sürekli telefon trafiği ile haber almaya çalışıp durdum:( Baktım ki hala hastanedeler, babama haber verdim. Bir de babamdan fırça yedim " çok sancısı var, neden haber vermediniz bana diye" :( Hemen Saliha'yı alıp gittik, sağolsun Deniz götürdü. Hastaneye gittik ki annem serum yiyor, bana " pişman mı oldun da geldin " dedi:) ben ise " hayır seni affettim" dedim:) Annem bizi gönderdi babam kaldı sadece yanında, müşahede altında tutuyorlardı. Gece yarısı bir baktık babam da geldi, annemi yatırmış doktor, hanımların bulunduğu oda olduğundan dolayı babamı da göndermiş annem:( Ertesi sabah anneme bir çanta ayarlayıp, gittim hastahaneye. Sancısı durmuştu ama neden olduğu araştırılacaktı. Safrasından şüphelendiler ; fakat ultrasonda bir şey çıkmadı. Öğleden sonra Nilüfer geldi, ben işe döndüm. Akşam Nilü'yü de göndermiş. Şu an refakatçiye gerek yok . Bugün endoskopi çekilecek, inşaallah sonucu hayırlı olur. Morelimiz iyi, Allah dermansız dert vermesin de... Hatta haftalar öncesinden kuzenlerime bilet almıştım "Lüküs Hayat"a , ben onlarla gitmeyecektim "annem hastanede" diye , annem çok ısrar etti, gitmem için:) Ayşe, Musti, Beri, Aysel, Eyüp ve Ülkü ile birlikte dün akşam Lüküs Hayat'a gittik. 3. seyredişimdi ve annemin durumundan dolayı isteksiz gitmiştim, ama yok kaç kere seyredersem seyredeyim sanırım farklı lezzetler bulacağım bu oyunda. İyi ki gitmişim bana çok morel oldu. Her gittiğimde zaten doğaçlama yaparak oyunu değiştiriyorlar. Kızlar da çok beğendi.

Teşekkür ederim anneciğim, acil şifalar diliyorum sana ve tüm hastalara...

Seni seviyorum, hem de çok...

Hiç yorum yok: