18 Nisan 2008 Cuma

Hanımefendilere bir reklam:)

Merhaba, uzun zamandır yazmak istiyordum kısmet bugüneymiş. Sizlere bir tavsiyede bulunacağım. Ama mutlaka vakit ayırın tavsiyeme. Şimdi benim kısa bir süre önce hayatımda travma etkisi yaşatacak şekilde kötü olaylar yaşandı. Hamdolsun geldi ,geçiyor bileJ Ben üzüntümü bloğuma yansıtmamaya çalışıyorum genelde, gerçek hayatımda ve msn de arkadaşlarımın başının etini yiyorum nasılsaJ Bu üzücü hadiseleri yaşarken danışmanlık aldığım bir hanım var. Saliha Erdim, kendisinden çok istifade etmiş biri olarak herkesin istifade edebileceğini düşünüp biraz reklemını yapayım istedim. Kendisi davranış bilimleri uzmanı. Aynı zamanda NLP de de uzman. Bu hanımefendinin “Hanımefendi” isimli bir TV ve radyo programı var. TV programı Hilal TV kanalında Pazartesi günleri saat 10.30 da başlıyor, Salı günleri 12.40’da tekrarı yayınlanıyor. Linkini vereyim internetten de izleyebilirsiniz. http://www.hilaltv.org/

Radyo programı ise Seyr FM’de Pzt, Salı ,Çarş. ve Perş. Günleri saat 10.00’da başlıyor.

Saliha Hanım’ı dinledidiğinizde hayata dair bir çok sorunu çözme noktasında cevap bulacaksınız. Aile içi iletişim, kişisel gelişim, çocukların yaş guruplarına göre özellikleri ve ebeveynlerin nasıl davranacakları, ergen psikolojisi ve daha sayamadığım bir çok şey. Radyonun linki ise şu: http://www.seyrfm.com/

Ben Saliha Hanım’ın ve meslekdaşları Mihrimah Hanım, Garo Bey ve Fatma Hanım ile birlikte sundukları “farkındalık ve denge” seminerlerine de katılmıştım . 3 ay süren seminerlere Saliha, kuzen Musti ve Deniz ile birlikte gitmiştik. Kızkardeşim Saliha’nın sözü aklımdan hiç çıkmıyor “ abla o seminerler bana çok şey kattı vesile olduğun için teşekkür ederim”. Hakikaten çok şey kattı hepimize. Farkında olmak, dengeli olmak, sınırlarını bilme ve daha neler neler… Emekleriniz için ve bize kazandırdıklarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.

Bunca istifade ettiğim birini sizlere de tavsiye etmek istedim . Öyle çok şeyin reklamı yapılıyor ki etrafta, ben ise hayırlı olan, faydalı olan bir kişinin ve programlarının reklamını geç de olsa seve seve yapmak istedim. Umarım siz de benim istifade ettiğimden de fazlasını istifade eder, memnun kalırsınız. Yaşamınıza olumlu katkı sağlarsa çok sevinirim.

Etrafımızdaki güzellikleri fark edip, istifade edebilme yetisine sahip olan; her zaman gelişime ve doğru bilgiye açık olan, kişisel gelişimine önem veren bireyler olmamız temennisi ile…

Hiç yorum yok: