7 Nisan 2008 Pazartesi

Haftasonumdan...

Merhaba, herkese iyi haftalar diliyorum...

Cumartesi diyetisyen randevumdan beklediğim sonuçla dönemedim:( 1 kg, 100 gr. cık vermişim:( Ben daha fazlasını verdim gibi hissediyordum ; ama diyetisyenim bu kilo kaybını iyi buldu. Daha fazlası haftaya inş... Kime neyse yazıyorum bu gelişmeyi:) Aslında kimse için değil kendime kayıt tutuyorum ben:) Cumartesi günü komşum hacı amca ameliyat olduğu hastaneden taburcu oldu , hasta ziyareti yaptım, sonra yeğenlerimi sevmeye gittim ablama. Ömerim

' in performans ödevi Atatürk'e mektup yazması idi. Nilü ile birlikte Ömer 'e de sorarak güzel bir mektup yazdık. Öğretmeni bu bloğu okusa bu ayrıntıyı yazmazdım tabi:) Akşam geç saat komşum Figen' e çıktım bu arada. Pazar günü diyet kahvaltımı yapıp:) , önce spora sonra gene tiyatroya gittim:) İclal benim daimi tiyatro arkadaşım oldu:) Biletleri 2 kişilik alıp, onu da peşimden sürüklüyorum. Ama bu oyundan da benim kadar memnun kaldı. Tiyatro çıkışı halamı ziyarete gittim . Annem ve ablamlar da oradaydı bir kaç saat oturup, eniştemle döndük ;ki eniştem bize uykuluk yedirdi. Et niyetine diye yedim inş. zararlı değildir:) Akşam eve döndüğümde babamın aldığı tv sehpasını kurdum kendi başıma:) İnanılmaz zevkli bir işmiş bu montaj işi. Çok zevk aldım yaaa... Kurulumun bitmesine az kala babam geldi ve panikliği ile biraz işimi zorlaştırdı. Annemin çıraklığı ile ben gayet iyi beceriyordum. Güzel bir uğraştı benim için, keşke montajı yapılacak bir şeyler olsa, şu sıra diyetteyim diye bir yere gidip geldiğim yok , iyi olurdu:) Demek ki ben ev gezmelerine yiyip içmek için gidiyormuşum:) Arkadaşlarım bu kısmı siz okumayın:)

Böylece bir hafta sonunu daha devirdim, darısı haftaya haftasonunun başına:)

Kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok: