30 Nisan 2008 Çarşamba

Ben geldim:)

Merhaba ,uzun zaman oldu sevgili bloğuma (günlüğüme) uğramayalı, özlediniz mi beni:)

Özlemişsinizdir inş. , ben sizi özledim de:)

Annem 23 Nisan'dan beri hastahanede yatıyordu, ta ki hastaneye bugün bakanlıktan haber gelene kadar. "Hastaneleri boşaltın" emri üzere annem Cuma gününe kadar evde izinli olacak. Yarın 1 Mayıs ya sıkı önlem alınıyormuş:( İnş. yarın kötü olaylar yaşamaz ülkem, işçi bayramını düzgün atlatırız diye bolca dua ediyorum. Ne biçim şey bu yaaa resmen korku içindeyiz:( Aileler çocuklarını okula göndermiyor, biz şirket olarak yarın sevkiyatlarımızı durdurduk mesela:( Böyle şey mi olur , neden hep huzursuzluğa aç olan kurtlar böyle günleri gözler ve insanların canına , malına kastedip huzurlarını bozmak isterler? Umarım tatsız olayların yaşanmayacağı bir 1 Mayıs geçiririz...

Annemin hastalığının ne olduğu hala araştırılıyor , sizlerden kötü bir şey çıkmaması için dua bekliyorum.

Sevgiyle ve güvende kalın...

Hiç yorum yok: