18 Nisan 2008 Cuma

Bir hafta da böyle geçti...

Merhaba, bu hafta da bitti:) Cuma gelince benim için hafta bitmiş oluyor, zira Cmt. ve Pazar bitmemesi gereken, yaşanılası günler:) ...

Salı günü teyzemin damadı Eyüp 'ü kandırıp Kahve Dünyasına götürmesi için ikna ettim:) Ama sonuç hüsrandı. Eşi Ülkü , kuzen Rukiş , Saliha ve çocuklarla çıktık yola. Normalde cafeden bakınca Ak Merkez görünüyordu, ben de bildik bi yer olduğu için buluruz sandım. Malesef Ak Merkezin etrafında defalarca turladık, bir türlü bulamadık:) Elmas'ı aradım tarif özürlü, tarif edemedi:) Eyüp arabayı durdurup kimseye sormadı:( Sonunda da sinirlenip bastı gaza:( "Yavaşla, çocuklar var" diyoruz ama sinirini arabasından ve yollardan çıkarırcasına bir türlü yavaşlamadı:( Sonunda olan oldu ve bir araba bize çarpıp kaçtı. Eyüp arabayı yakalamak için daha da hızlandı. Lune parktaki hızlı trendeymişiz gibi adrenalin ve korku dolu anlar yaşadık. En sonunda plakayı aldı. Arabada çığlıklar atıldı. Arabanın yan tarafı gitti. Kalplerimiz küt küt attı; ama Eyüp de yavaşlamış oldu. O akşam bu hadise ile birçok dersler alındı.

Ders 1 : Birdaha kimseye bi yere gidelim diye ısrar etmicem, hele hele kesin emin olmadığım bir yere:)

Ders 2 : Eyüp bir daha sinirini arabasından çıkarmayacak. Çocuğunu, eşini , kendi canını ve arabasını tehlikeye atmayacak:)

Ders 3 : Ülkü eşini kaybetme korkusu yaşadığı için, eşine daha iyi davranacak:)

Ders 4 : Bu derslerin alınmadığı farkedilirse ve sevmediğimiz biri olursa, Eyüp 'ün arabasına bindirilecek:))))

Dün akşam da Serpil bizi çağırdı. Kuzenleri Selma ve Semra, Semranın kızları Merve ve Meltem, Nurgül, Hilal, Saliha, Mücella, Aysel ve çocuklar ... Tabu baş misafirmizdi. Zaten tabu için çağırmış, yoksa çağırmazmış:) Oyuna başlandı, eş seçimine ilk Saliha başladı. Göya en iyileri seçecek:) Bir o seçiyor , bir ben:) Her seçimde Aysel sevecen tavrı ile bize bakıyor "beni al" diyor ama onu alan olmuyor:) Sonunda bana kaldı tabi:) Biz daha başarılı olunca Saliha gene çok agresifleşti. Bu kızın hırsına biri "dur" desin:) Ama Aysel, Saliha'nın cadılığına karşı tek mücadele edendi grubumun içinde:) Bundan sonra grubumu oluştururken ilk Aysel'i seçeceğim. Hakkından geliyor valla mızıkçı Saliha'nın:)

İşte böyle geçti bütün bir haftam . Diyette olduğumdan pek bir yere gidemiyorum. Zaten Haftanın 3-4 günü spor ve yüzme ile geçiyor:) İş arkadaşlarımdan biri "ben seni anlayamıyorum yaa, hayat mı bu 6 ay deli gibi ye, 6 ay hiç bişey yeme" dedi:) Sanırım çok haklı:))) Ama kışın kilo alıp verme kaygısını hiç taşımıyorum ki , yazın oluşuyor :) Ne kadar aptalca di mi:)

Bundan sonra - maddi ve manevi kayıplarımı düşününce- asla bu hatayı yapmayacağıma söz veriyorum. Sizler de şahidim olun, hatırlatırsınız:)

Sevgiyle kalın bakalım...

Hiç yorum yok: