21 Nisan 2008 Pazartesi

Gene bitti haftasonu:)




Merhaba, iyi haftalar diliyorum herkese:)

Cuma günü spor çıkışı kızların yanına, çay bahçesine gittim. Elmas, ablası ve kuzeni ,Saliha, Deniz oradaydı. Geç saate kadar lafladık. Oradan da geç gitmeyi adet edindiğimiz üzere amcamlara gittik:) Yakınlardaydık, görelim istedik onları da:) Dönüşte Musti bıraktı bizi eve sağolsun. Cumartesi günü Nilü 'deydim akşama kadar. Nilü'nün evi yaşlılar kampına dönmüştü:) Eniştemin annanesi, annesi, teyzesi, annem ve teyzem Nilü'deydiler. Bir kaç gün de kaldılar hatta çoğu. Karı koca onları evlerine getirip, hoş vakiç geçirtmeye bayılıyorlar. Ne hoş di mi:)

Akşamına evimde sessiz sakin vakit geçirip , dinlendim bolca:)

Pazar günü ise tiyatrodaydım:) Bu kez kendim için değildi:) Haftalar öncesinden yeğenlerimi götüreyim diye bilet almıştım, baktım ki Ümraniye sahnesinden almışım:) Aradım taradım tüm yetkilileri ama iptal sözkonusu bile değilmiş. Anladılar ki benden kurtuluş yok "sizi ,arayın misafir edelim istediğiniz zamanda " dediler. Ve Pazar gününe misafir olma telebimi karşıladılar sağolsunlar.

Çocuklar çok mutlu oldular, geçen sefer karanlık diye korkup içeri girmeyen Alperen bile ilk araya kadar korksa da içeride kaldı ısrarla :) Biz de anneleri ile biraz oyunu seyredip, biraz da dışarıda lafladık. Eniştem tiyatro çıkışı bizi gezdirdi biraz. Balıkçıları, köprü altını gezip, bir yerde yemek yedik. Tophanede dolaştık ve öğleden sonra eve gelip bütün gün dinlendim. akşam bir ara Birsen uğradı, lafladık. Böylece sakin bir haftasonunu da geride bıraktım istemeyerek:)

Güzel günler geçirmek dileği ile...

Hiç yorum yok: