14 Nisan 2008 Pazartesi

İlk beğenmediğim oyun,





Merhaba, o kadar yoğun bir gün geçiriyorum ki hafta sonu ne ettim aklıma gelmiyo:) Kafam ambalaj oldu:) Bu arada herkese iyi haftalar diliyorum.

Cuma günü Bursa'dan gelen yengem ve kuzen Elif ,bize geldiler sağolsunlar, Emre ile birlikte. O gün Nilü de geldi çocukları ile. Aynı gün Birsen ve Nurgül Aysel'e gittiler ve sürekli bizi taciz ettiler "misafiriniz gitmedi mi , atlayın gelin" diye:) En sonunda dayanamadık, yengemler giderken onlarla birlikte çıkıp Saliş, ben ve Nilü, Aysel e gittik :) O saatte gidince geç saate kadar oturduk doğal olarak:)

Cmt. günü annem dünürlerini çağırdı oturmaya. Nilü nün görümcesi Serap çocukları ile ve kayınvalidesi geldiler. Ben diyetisyenime gitmedim, bu hafta kilo vermediğimi hatta aldığımı düşünüyorum da:( Çünkü çok sızıntılar oldu, liste dışına çıkan:) Aynı gün ABD' ye Perş. günü gidecek olan Seyhan ile son kez buluştuk Süleymaniye'de.Birlikte eskiden olduğu gibi nargile keyfi yaptık. Süleymaniyenin mistik havası ve tenhalığı bana huzur veriyor. Gene çok iyi geldi doğrusu. Mimar Sinan Cafe'nin çalışanları çok misafirperver, sağolsunlar çok ilgililer. Seyhan'ın ABD' ye gitmeden oranın müdavimi olmasının bunda rolü büyük tabi:) Bu arada Mimar Sinan'ın türbesinin Süleymaniye'de olduğunu yeni öğrendim, ilk kez önünden geçiyordum:( çok utandım. Neyse ki İclal de bilmiyormuş :)

O akşam komşum Figen geldi biraz bana , çoğunlukla dinlenerek geçirdim.

Pazar günü Sevin ,İclal ve ben gene tiyatroya gittik. Bu kez izlediğimiz oyunun adı Titanik Orkestrası idi. Seyhan Cmt. günü bana" hiç beğenmediğin oyun yok mu" diye sormuştu, ben de "hayır yok "demiştim. Her oyunu beğenmem yüzünden eleştirenlerin nazarına geldim sanırım:( bu oyunu beğenmedim çünkü. Sevin de "bir kez de beni götür şu tiyatroya" derdi, şansına onun da beğenmediği bir oyun rast geldi. Nazar boncuğu olarak saklıyacağım bu tiyatroyu:) Aslında çok beğendiğim oyuncular vardı ve konusunda mesajlar gizliydi. Bulgaristan doğumlu ünlü ve ödüllü bir yazara aitti oyun, ama diğer izlediklerimle kıyaslayınca beğenmediğimi üzülerek itiraf ediyorum. Arada oyunu izlemekten vazgeçenlerin sayısı da epey fazlaydı:( Tiyatro çıkışı Sevin ile birlikte Eyüp Sultan'a geçtik. Liseden arkadaşımız Zeynep'in nişan merasimi vardı, öncesinde Kübra ile birlikte Halit Paşa Konağı'nda buluşup, sohbet ettik. Tek diyette olan bendim, ama tek birşeyler yiyen de bendim:) Sonra nişana katıldık birlikte. İnşaallah düğününe de katılırız Zeynepciğim, Allah mutluluğunu daim etsin. Bu arada halit Paşa Konağında çektiğim bir kaç fotoğrafı da yayınlayayım. Bizi epey ürküten kedi ailesini:) Kübra ile ben ayaklarımız yukarıda oturduk masada:) Resimde uyurken yakaladığım kediler canlanıverdi bir anda . Ve biz iki korkağa , sıkıntılı anlar yaşattılar:)

Böylelikle bir hafta sonumu daha bitirmiş oldum:( Darısı diğer hafta sonumun başına:)

Herkese mutlu,sağlıklı,huzurlu bir hafta diliyorum, sevgiyle...

Hiç yorum yok: