1 Ekim 2009 Perşembe

Ben artık bir anneyim...

Merhaba, 10/10/2009 tarihi itibari ile bendeniz Gazze'de yaşayan ,7 kardeşin sonuncusu ve daha doğmadan babasını kaymetmiş olan dünyalar tatlısı Osman'ın bakımını üstlenerek cici annesi oldum:) Resmini kopyalayamadım, görmenizi çok isterdim, öyle şirin bişey ki anlatamam. Uzun zamandır düşündüğüm olay Cumartesi günü gerçekleşti. İHH'nın güvendiğim bir yardım kuruluşu olmasından dolayı şimdiye kadar tereddütsüz yardımlarımı internet sitelerinden online bağış ile yapıyordum. 17 Ekim Cumartesi günü Haliç Kongre Merkezinde yapılacak olan "Yetim Buluşması" organizasyonundan Rukiye'ye söz ettiğimde onunla Fatih'deki merkezlerini ziyaret edip, bilgi almak geldi aklımıza. Çok da iyi oldu nasıl organize çalıştıklarını, koordinasyonlarının ne denli profesyonel işlediğini ve çok büyük bir özveri ile bu işi yaptıklarını da gözlerimle gördüm. Her birimin yardım fonu ayrı. Hiç bir yardım diğeri ile karıştırılmıyor. Yetim biriminin çoğunluğu bayan çalışanlardan oluşuyor. Çoğu da gönüllü elemanlar. Bir saniyelerini bile boş geçirmiyorlar. Onca ofis gördüm bu kadar canla başla çalışan ve çalışırken huzurlu olan insanları birarada görmedim, doğrusu çok özendim tam bana göre bir iş . İnşallah bir gün ben de bir yardım kuruluşunda çalışırım. Bunu gerçekten çok isterim.Cumartesi günü Osman'ın bakımını üstlendiğimde sanki kendi çocuğummuş gibi hissettim. İnanılmaz bir mutluluk oldu bende. Önce Saliha'nın iş yerine gittim "Saliha teyze oldun "deyip Osman'ın resmini gösterdiğim an sevinçten gözleri doldu. Sonra önüme gelene "benim çocuğum var" diye Osman'ı gösterdim:) Bu harika bir duygu yaaa. Doğru bir şeyler yapmak insana nasıl huzur veriyor, nasıl mutlu ediyor, o günden beri içim içime sığmıyor. Kendimi cidden anne olmuş gibi hissediyorum. İHH , savaş, doğal afet ve yoksulluk bölgeleri başta olmak üzere Türkiye dahil 21 ülke ve bölgede, yetimlerin barınma, gıda, giysi, eğitim ve sağlık ihtiyaçlarını gideriyor. Tabi bunları yetim sponsoru olmak isteyen aileler ile yapıyor. 15.000 yetim çocuk şu anda bu hizmetten faydalanıyor. Peygamberimiz "bir yetim ağladığı vakit arş-ı ala titrer" buyurmuş. Kalbi katılaşmış bir adam Peygamberimize geldiğinde ona tavsiyesi Peygamberimizin "bir yetimin başını okşa olmuş" . Peygamberimizin kendisi de yetim olarak büyümüştür ve annesi ,babası olmayan çocuklara çok önem vermiştir. Yetimi koruyup kollamak insanlık görevlerimizden. Bunun için onlar kutsal emanetlerimiz, bunun için İHH'nın sloganı "Kutsal emanetler İstanbul'da". 17 Ekim Cumartesi akşamı İstanbul'da yaşayanlar, Haliç Kongre Merkezi'ne gelmenizi çok isterim. Ben de orada olacağım inş. Bilgi almak isteyenlere site adresini vereyim http://www.ihh.org.tr/.Her daim kardeşce ve birbirimizi düşünerek huzurlu yaşamamız duası ile.

Hiç yorum yok: